1.8

14.3K 903 186
                                    

Galiba bu geldiğim en aptal yerdi.

Bilmiyordum sadece Evren'i kontrol etmek için geldiğim aptal bir partiydi.

Ve Evren'in oturduğu koltukta, Aylin ile beraber gülümseyerek bir şey konuşuyordu.

Aylin'e o kadar güzel gülümsedi ki, bana güldüğü zamanların birer yalandan ibaret olduğunu düşündüm.

Bana hiçbir zaman bu kadar güzel gülmemişti.

Elim arka cebimde olan telefonuma gitti.

Öylece geziyordum ne yaptığım umrumda bile değildi. Sadece ilgimi çekmesinler istemiyordum.

Onun Elis olarak bildiği numarama mesaj atmıştı.

Evren: Solgun gözüküyorsun, iyi misin?

Ona dönüp gülümsedim. Biraz şaşırdı ama alışıktı bu hallerime.

Elis: İyiyim, bir sorun yok. Eğlenmene bak, senin için geldik. :)

Evren: Teşekkür ederim güzellik, seni seviyorum.

Elis: Bende seni Evren.

Bende seni.

Sonra çok öncelerden bildiğim bir şarkı tüm evi doldurdu. Melodisi kulağıma dolduğu gibi, gözlerim dolmuştu. O ise, onu elimden tutup, dansa kaldırmıştı.

Gördün mü bak bizden öteside varmış. 
Yaşananların hepsi meğer birer yalanmış. 

Kaderimde bu da mı vardı? 
Sevdiğimi başkalarıyla, 
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler, 
Görmeyeyim bir daha.. 

O kadar güzel gülümsedi ki, ona. Ben öylece, orada dikilip onları izlerken, dayanamayıp, göz yaşlarımı bıraktım birer birer. Hâlâ onları izliyordum. O kadar mutluydu ki.

Yar ellerin nerde? 
Ya benide götür,ya da gitme. 
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki 
Ölürüm hasretinle. 

Yavaşça gülümsedim. Çünkü acılarımı belli edemezdim. Evren'i kaybedemezdim. Bu duygularım yüzünden, onu kaybedemezdim.

G

eceler uykusuz geçer oldu ömrümde. 
Anılar birer birer batırır hançeri kalbime. 

Kaderimde bu da mı vardı? 
Sevdiğimi başkalarıyla, 
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler, 
Görmeyeyim bir daha. 

Onlara baktım, kız ona öyle bir sarıldı ki benim içim gitti. Benim hiç sarılamayacağım gibi sarılmıştı. Ben, Evren'in sadece dertlerinde vardım. Başka türlüsü hayatına giremezdim. Bir şekilde, girmek de istemiyordum. Bu kadarı bile canımı o kadar çok yakıyorken, ne diye diğer hayatına dahil olmalıydım ki?

Yar ellerin nerde? 
Ya beni de götür,ya da gitme. 
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki 
Ölürüm hasretinle... 

Ölürüm haretinle...

Elis: Ben gideyim, geç oldu. Sakın kalkma. Ona çok güzel bakıyordun, siz devam edin ben taksiyle giderim. Beni dert etme, görüşürüz.

*Ağladım, ağlayacağım. Davranışlarımı kontrol edemiyormuşum gibi geliyor. Ağlamak da istemiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. Ağzıma sıçtın amk çocuğu.



kalp kırığı|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin