13

76 12 1
                                    

"Kau tak percaya ke?" Hanae menanya.

"Aku tak tahu nak cakap apa, Hanae" Taehyung meraut wajah nya. Seakan tidak percaya dengan kata kata Hanae.

"Tuan Kim tu Juan ahjussi?"

"Kalau kau tak percaya, kau tanya appa esok. Dah lah aku nak masuk tidur ni. Esok takut tertidur lam kelas" Hanae bingkas bangun.

"Btw, wanna be my friend?" Hanae menghulurkan tangannya kepada Taehyung.

"Of course" Taehyung menyambut tangan Hanae.

"Kim Taehyung"

"Kim Hanae"

Mereka tersenyum.

See guys dulu dorang ni musuh and now dorang jadi kawan. Siapa tahu lepas ni dorang jadi kekasih lak, kan? Ahahhaha.. Ship?

°°°

Keesokannya.. (dekat Soul School)

"Okay semua appa hantar sampai sini je tau" Juan berkata.

"Nae appa. Bye" Hanae mencium appanya diikuti jungkook, jimin dan taehyung.

"Terima kasih appa"

"Takpe. Belajar leklok tau Taehyung. Tolong jaga Hanae ya" Juan menepuk nepuk belakang Taehyung.

Taehyung hanya tersenyum.

Taehyung pov

Apabila melangkah memasuki Soul School. Ramai orang sedang melihat ke arah aku berempat berjalan. Kadang tu dengar jugak ah orang bisik bisik.

Siapa dorang tu

Hensem nyaaaa!!

Pahal dorang ikut yeoja noob tu.

Weh aku crush dekat namja tengah tu.

Aku crush dekat yang belakang sekali tu.

Hensem nyaa dorang. Lagi hensem dari Suhoo wehhh.

Telinga aku menangkap nama seseorang.

Yes! That's right.

Suho!

Siapa suho? Hensem sangat ke dia?

Tak lah. Tadi yeoja tu cakap aku lagi hensem dari Si Suho kan.

Hanae suka Suho ke? Eh apa aku mengarut. Sukati dia lah nak suka sapa pun. Takde kena mengena ngan aku lah.

End Taehyung pov

"Jungkook kau duduk sebelah Jimin, biar Taehyung je duduk sebelah aku"

"Ha okay"

Hanae memandang Taehyung yang sedang mengelamun.

"Taehyung? Oo Taehyung.. Oi Taehyung" Hanae melambai kedua dua belah tangannya di hadapan Taehyung.

"Korang tahu tak cara nak sedarkan dia ni?" Hanae menanya Jimin dan Jungkook.

"Sangat senang. Hanae tampar je muka dia. Confirm dia sedar nanti" Jimin memberikan idea yang... Nntah lahh

THE WEREWOLF BOY-kth- (slow update)Where stories live. Discover now