HAPPY 1K READERSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
Fai tahuu Fai lambat. Nak buat camana kn hari ni bruu start cuti huhuuu. Apa punnn tenkiuu mana yang support Fai yang noob ni.
So bila dah dapat 1k readers ni, Fai rasa macam nak buat contest kalau ff ni mencapai 2K readers.
So ape syarat ii nak menang contest fai ni?
1- terbuka kepada semua warga wattpaders.
2- read, vote and always comment pada setiap chp.
2- jgn lupe promote ff ni dekat mb awak ii so that makin ramai yang join.Oke itu saja. Make sure korang buat syarat ii kata ats ni if nak menang sbb fai akan check satu ii tau.
Kalau ramai join fai akan buat lucky draw dekat siapa yang comment and vote. Hehe
Tapi kan Fai tak boleh nak agak la bila buku ni akan tamat. So korang doakan je lahh okey? Hehe oke laa sampai sini duluu. Jom sambung ceritaaaaa
¤¤¤
Di luar rumah.
"Kenapa kau tak bagitahu aku awal-awal yang kita kena beli barang nak hias kelas!" Hanae menanyakan Taehyung dengan perasaan yang sukar dikawal.
Habis rosak mood date nya dengan Suho kerana Taehyung yang menyibuk.
"Aaaa-kuu. Ermm aaa-k...."
"Akuuu yangg bagitahuuu dia harini. Cg Jambul yang pakai rambut palsu tapi botak tuu yang cakap kat aku semalam tapi aku lupa nak bagitahu korang. Hm Mianhae"
Seperti biasa ada sahaja Park Jimin di mana-mana.
Hanae hanya diam dan moodnya bertukar ceria apabila melihat 'permandangan indah' di depan mata.
"Hai, Hanae. Jom kita pergi" kata 'permandangan indah' tersebut.
"Erm Suho. Tak apa ke kalau Taehyung ikut kita sekali. Appa saya suruh" Hanae menunjukkan tangannya ke arah Taehyung yang sedang melihat Suho.
Automatik, kejadian di sekolah itu bermain di firan Taehyung. Dia terus mengalihkan pandangannya dari terus melihat Suho dan berlagak cool.
(Dia malu sebab kena tampar dengan Hanae sebenarnya lol)
"Okay"
Tiada riak yang ditunjukkan Suho sebaliknya dia terus bergerak masuk ke dalam kereta.
Hanae sempat berpaling ke arah Taehyung dan menyuruhnya masuk ke seat bahagian penumpang.
¤¤¤
Di suatu pagi yang damai.
Tapi Taehyung tidak damai.
Dia tidak tahu bahawa 'kawan' yang dimaksudkan Hanae itu ialah Suho.
Maka mereka bergerak ke taman menaiki kereta mewah Suho. Hm tahu la kaya.
YOU ARE READING
THE WEREWOLF BOY-kth- (slow update)
Fanfiction"Kau ni manusia ke?" "Aku werewolf" -Cast- *Kim Taehyung *Kim Hanae *Kim Suho *BTS member Start -29/05/2018- End - Credit @taekyoki