Om te beginnen

780 18 3
                                    

Eleanor Grey is een vampier en een weerwolf. Ze is beide. Als ze het plaatsje Forks ontdekt besluit ze daar even te blijven. Ze komt een paar interessante dingen tegen. Vrienden, vijanden en geliefde. Zullen de Cullens haar vertrouwen? En wat zullen ze denken als ze erachter komen wat ze werkelijk is?

Ja, Eleanor is een Hybrid, maar ze is anders dan anderen. Ze kan haar weerwolf kant bijna helemaal weg stoppen. Haar ogen zijn dan tinten goud of zwart en ze zal voor elke vampier overkomen als een normale vampier. Ook kan ze haar vampier kant bijna helemaal weg stoppen. Haar ogen zullen dan van kleur veranderen naar fel blauw. Wanneer ze gewoon beide is zal 1 oog blauw zijn en de andere goud tinten of zwart.

Alle karakters die ik niet heb bedacht behoren toe aan Stephanie Meyer!

-----------------------------------------------------

Ik zal onregelmatig updaten, dus niet om de twee dagen ofzo

De hoofdstukken zijn 1000 woorden of langer en de 10 tallen zijn nog langer

Aan het begin van het hoofdstuk staat altijd vanuit wie ik schrijf dus daar kan geen onduidelijkheid in ontstaan.

Voor de mensjes die het andere boek al hebben gelezen. Dit is de nieuwe, want mijn Wattpad spacede helemaal ofzo dus ik heb hem gewoon in een nieuw bestand gezet.

Veel leesplezier!

Xxx Jonna

The HybridWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu