Eleanor pov
Het is zondag vandaag. Ik ben al sinds woensdag niet naar school geweest. Reece heeft me geprobeerd op te zoeken, maar ik zat in het bos. Donderdag heb ik contact gezocht met de Quileutes. Het is een pack met weerwolven. Want geloof het of niet, zelfs een hybrid heeft een pack nodig.
Dus daar ga ik zo heen. Ik ben al best wel goede vrienden geworden met Jacob, Seth en Leah, en dat in 1 dag. Ik kwam Seth donderdag tegen in de winkel. Hij zag me met mijn gouden ogen. Dus hij weet wat ik ben. Hij zegt dat hij het niet erg vind, dus ik geloof hem. Hij zei ook dat de andere me nooit zullen herkennen met gouden ogen. Dat is mooi.
Wanneer ik aankom bij de grens, in wolf vorm. Loopt een vrouw met een bos rode krullen met omver. Hee!
'Eleanor, ga niet achter haar aan.' Zegt Jacob via mindlink. 'Te laat!' Stuur ik terug en ik begin achter haar aan te rennen. Natuurlijk wel aan de kant van de Quileutes, anders gaan zij ook nog problemen krijgen met de Cullens.
Omdat ik hybrid ben kan ik sneller rennen dan de wolven, maar ook dan de meeste vampieren. Al gauw haal ik haar bijna in en kan ik gaan happen naar haar. 'Sam! Roodharige vampier bij de grens!' Mindlink ik naar hem en dan hap ik. Direct springt ze over naar de andere kant waar ze bij de rand blijft rennen. Waarom? Ik kijk om en zie de Cullens uit de bossen komen. Great!
Dan haalt Paul me in. Ik zet weer gas bij als ik zie dat ze weer terug springt naar ons. Op volle snelheid begin ik weer te rennen. Ik blijf naast Paul rennen, want met zijn tweeën hebben we meer kans. Ik hoor hoe Jacob, Embry, Quil en Sam achter ons rennen. '3, 2, 1 NU!' Mindlink ik naar Paul. Precies op dat moment springt ze over. Net als Paul en ik. Net iets te laat merk ik wat ik doe. In de lucht wordt ik onderschept door Jasper en Paul door Emmet. De drie jongens beginnen gelijk te grommen.
Eerst stap ik achteruit, maar dan besluit ik me niet te laten kennen. Ik begin angstaanjagend te grommen en direct zetten Jasper en Emmet een stap achteruit. Ik laat mijn tanden zien. Mijn hoektanden zijn iets groter dan een gemiddelde weerwolf. Carlisle stapt naar voren met zijn handen omhoog. 'We willen geen ruzie!' Ik luister niet en grom vijandig.
Normaal zou ik luisteren, maar nu moet ik mijn pack niet teleurstellen. 'LUNA!' Zegt Sam met zijn alfa stem. Ik krimp een beetje ineen en ga naar achteren. Ja, hij zei Luna. Mijn tweede naam is Luna en nu noemt iedereen in de pack me Luna.Iedereen kent me ook als Luna. Seth noemt me wel El, maar alleen als we alleen zijn. 'Is ze een vrouw?' Vraagt Jasper verbaasd. 'Ja, ze is een nieuw lid van de pack. Sorry, ze kent de regels nog niet helemaal.' Ik luister niet meer en kijk naar Reece die een beetje gebroken bij de groep staat. Ik draai mijn hoofd naar de grond en begin luid te piepen.
'El, ga gewoon straks naar hem toe!' Zegt Seth in mijn hoofd. Ja, ik heb een privé link met elke wolf in de pack, maar eigenlijk gebruik ik alleen die met Seth, Leah en Jacob. Soms ook die met de anderen. 'Wat als hij me niet wil zien?' 'Hij wil je echt wel zien hoor! Ik weet het zeker.' Ik stop met piepen en durf de groep niet meer aan te kijken. 'Jasper?' Het is Sam. Wow wat wacht?! Ik grom boos . 'Niet voor jou. Het spijt ons, maar wij gaan weer.'
Ik kijk op en zie Jasper nog 1 keer naar me kijken. Dan draait hij zich om en rent samen met de rest weg. Ik spits mijn oren en luister. 'Wat was het Jasper?' 'Schuld! Het is was een inmens schuld gevoel en ik weet niet op wie het gericht was.' Gelukkig maar.
'Luna, je moet beter op de grens letten.' Zegt Leah in mijn hoofd. Ik zucht een beetje. 'Ik weet het.' Dan begin ik te rennen richting de Cleatwaters. Als ik daar aankom, komt Leah al naar buiten met ondergoed en een jurkje. Ik verander en trek het gauw aan. Dan lopen we naar binnen. 'Sue, kan ik misschien hier blijven vannacht?' 'Natuurlijk meid! Ga maar zitten, je zult wel honger hebben.' Ik glimlach en neem plaats aan tafel. Na een tijdje komt Seth binnen. 'Mam ben thuis!' Hij kijkt me aan en geeft me een knuffel. 'Heey Luun!' Dan neemt hij plaats naast Leah. 'Blijf je weer hier vannacht.' Ja, de afgelopen dagen heb ik hier zo goed als gewoond. Ik knik. 'Beter gaan we teen wolf kijken op Netflix.' Zegt Leah lachend. 'Tuurlijk!' 'Ah Nee eh! Dat is zo fake!' 'Maar de jongens zijn knap.' Werpt Leah tegen. Seth laat zijn hoofd op tafel vallen en kreunt. 'Ik ken genoeg mensen in real life die knap zijn.' 'Uhu capsones!' Kuch ik waardoor hij een verontwaardigd gezicht trekt. 'Ik had het helemaal niet over mij.' Ik geef hem een blik. 'Okay, laat maar zitten.' Leah grinnikt, net als Sue.
Dan komt het eten op tafel. Seth, Leah en ik vallen direct aan. Sue grinnikt, 'Was het druk vandaag?' Leah haalt haar schouders op en Seth mompelt wat. 'Hmm er was een vampier bij de grens dus ja.' 'En jij mocht mee?' Ik haal mijn schouders op. 'Eigenlijk liep ze mij omver. Jake zei dat ik niet achter haar aan kon gaan, maar ik ben Luna niet als ik daar naar luister.' Zeg ik lachend. Ook de rest begint te lachen.
Na het eten zitten Seth, Leah en ik op de bank. 'Teen wolf?' 'Duh!' Zeg ik lachend. Seth zucht. 'Wat ga je morgen doen?' 'Naar school. Misschien kom ik morgen helemaal niet, maar dinsdag kom ik sowieso.' 'Okay is goed!' Zeggen ze in koor.
Na een stuk of 5 afleveringen is het behoorlijk laat. Leah was al na 4 afleveringen naar bed gegaan, dat betekent dat ik vandaag bij Seth slaap.
Beide hebben ze genoeg ruimte om iemand er bij te hebben, maar meestal slaap ik bij degene die tegelijk gaat slapen met mij.
JE LEEST
The Hybrid
FanfictionEleanor Grey is een vampier en een weerwolf. Ze is beide. Als ze het plaatsje Forks ontdekt besluit ze daar even te blijven. Ze komt een paar interessante dingen tegen. Vrienden, vijanden en geliefde. Zullen de Cullens haar vertrouwen? En wat zullen...