Rosalie pov
'Ja, ja is goed! Ik regel het!' 'Dank je Rose!' Klinkt er door de telefoon. 'Veel plezier.' Zeg ik nog voor ik ophang.
Het is een raar idee dat El zoveel om de wolf mensen geeft. Maar aan de ander kant is het ook wel logisch. Ik bedoel, ze is een- Dan blokken mijn gedachtes. Great, Edward is op een afstand dat hij ze kan horen.
'Wat is er?' Jasper komt binnen stormen. 'Huh?' 'Je irritatie is groter dan normaal.' Ik zucht even. 'Er is niks.' Hij kijkt me even ongelovig aan, en dan loopt hij weer naar Alice. Ik laat me op de bank zakken. Hoe ga ik dit nou doen?
'Hoe ga je wat nou doen?' Vraagt Edward die binnen komt lopen. Okay, dat gaat niet zoals gepland. 'Zo ver was ik ook wel.' Dit gaat helemaal fout. Ik wilde alleen iets met de familie gaan doen. 'Dat is nog niet zo'n slecht idee. Laten we het doen.' 'Wat doen?' Vragen Alice en Esmé in koor. 'Iets met de hele familie.' Zegt Edward voor mij.
Reece stormt naar beneden. 'Dat is zo'n goed idee! Ik ga El halen!' 'NEE WACHT!' Direct kijkt iedereen me aan. 'Wat is er Rose?' 'El heeft al plannen...- Ze belde me net.' Zeg ik een beetje zacht. 'Heeft ze andere vrienden dan ons?' Ik kijk een beetje moeilijk. Wat moet ik hier nou op antwoorden. 'Misschien de waarheid?' Zegt Edward verward. 'Ja, ze heeft ook nog andere vrienden, maar het ligt gevoelig voor haar. Volgens mij was het iemand van voordat ze verandert was, dus ze wilt niet dat we haar storen.' 'Kunnen die mensen überhaupt nog leven?! Hoe oud is ze? 200?' Zegt Emmet. '1020 jaar oud.' Antwoordt ik. Nu is iedereen verward. Waarom wordt er ook al weer gezegd dat vampieren slim zijn? 'Hee!' Zegt Edward op mijn gedachte. 'Die vriendin is verandert.' Zeg ik op een duh-toon. 'Door haar?' Nee, want- Great ugh. 'Nee, niet door haar.' Zeg ik maar.
'Oh kom op jongens, ze kan toch gewoon andere vrienden hebben, wat is daar nou zo erg aan?' Roept Alice uit als het even stil is. 'Het is zo erg omdat ik denk dat Rose liegt.' Zegt Edward een beetje boos. 'Tuurlijk joh broertje! Ik zou alles bij elkaar liegen, waarom zou ik dat doen?' 'Omdat jij weet wat Eleanor achter houdt!' Mijn gedachten blokken helemaal. 'Zie je, en nu kan ik je ook niet lezen!' 'Vind je het soms niet leuk dat ik vrienden heb gemaakt?!' Zeg ik boos. 'Vrienden? Het is Eleanor hoor.' 'Wat is dat nou voor een verschil?!' 'Buiten Eleanor wil niemand vrienden met jou zijn! Wij moeten maar gewoon met jou leven.' Ik weet dat Edward slechtgehumeurd is, door andere redenen, onder andere El, maar hij heeft geen recht dit te zeggen. 'Meen je die?! Dank je Edward, door jou weet ik mijn plaats in de familie!' Ik loop richting de deur, in de deuropening draai ik me om. 'En even dat je het weet! Juist door Eleanor ben ik gestopt over Bella! Jullie judgen haar omdat ze vriendelijk is tegen wolven, maar jij en jij alleen brengt iedereen in gevaar door een relatie te hebben met Bella dus jij hebt daar niks over te zeggen!' Roep ik boos naar hem toe. Dan draai ik me om en ren het huis uit. Diep het bos in.
Reece pov
Verbaasd kijk ik naar de deur die hard dichtslaat. Rose is er vandoor en eigenlijk best wel terecht. Edward ging te ver en iedereen weet het.
'Fijn dat je het even benadrukt.' Zegt hij nors en direct kijkt de rest van de familie me aan. 'Ik geef alleen mijn mening.' Zeg ik schouderophalend. Dan pak ik mijn telefoon en bel Eleanor. Na een tijdje overgaan, neemt ze op.
Eleanor: 'Heeeeeey met L-'
Er klinkt gelach op de achtergrond.
Eleanor: 'Hou je bek...- met mij!'
Ik: 'Hee princess, ik hoorde van Rose dat je met vrienden bent. Gaat alles goed? Ik mis je!'
'Aah hij noemt je princess, wie is het je vriendje?' Het is een vrouwenstem.
Eleanor: 'Ja, ik bent met vrienden. Ik mis je ook. Ik kom morgen naar je toe... Okay!'
Ik: 'Is goed. Veel plezier nog!'
Eleanor: 'Wacht! Reece.... Ik hou van je!'
Ik ben even verbaasd en Esmé maakt een 'Aaah' geluidje en ook door de telefoon klinkt een 'aah'.
Ik: 'Ik hou ook van jou, princess!'
Dan hang ik op. 'Jullie zijn zo schattig samen.' Zegt Esmé terwijl ze me liefelijk aankijkt. 'Hebben jullie al seks gehad?' Ik kijk Emmet dodelijk aan. 'Dat gaat je niks aan Emmet, ga achter je meisje aan ofzo.' Zeg ik lachend. Hij springt op, mompelt een: 'Shit!' En rent dan de deur uit. Ik lach even en dan ga ik op de bank zitten. 'Tijd voor een spelletje?'
Eleanor pov
'Aaaah, je zei ik hou van je.' Zegt Seth met een lach. 'Jullie zijn zo schattig!' Ik glimlach even. Leah is naar de wc, ze liep weg toen ik aan de telefoon was.
'Dus, is dat je vriendje?' Ik bloos. 'Een soort van.' Zeg ik lachend terwijl ik een hap van mijn pizza neem. Ik kijk Leah aan die ondertussen weer naar de bank loopt. 'Hoezo een soort van?' 'Nou, we doen het rustig aan.' Zeg ik terwijl ik probeer te stoppen met blozen. 'Dus jullie hebben nog geen seks gehad?' Nu gooi ik mijn kussen naar Leah haar hoofd. Direct raken we verwikkeld in een kussengevecht. 'Hee! Ik wil mee doen!' Roept Seth voordat hij ook een kussen tegen mijn hoofd aan slaat. Ik begin te lachen en sla hem terug.
Na een tijdje zijn we het wel zat. 'Zullen we naar de boomhut gaan? Ik heb daar een soort zwembad.' 'Verward?' Vragen ze in koor. Ik knik. 'Laten we gaan dan!' We rennen richting de boomhut. 'Waar moeten we erin. Ik wijs op een soort deur in de boom. 'Geheime deur, cool!' Ik open hem en via een soort wenteltrap lopen we omhoog. Ik begeleid ze door de chill hoek naar de achterkant waar een soort balkonachtig zwembad is.
(Op een plateau in de boomhut het is heel groot, veel groter dan het lijkt en de hottub is veel groter. Er is een duikplank en via de schommel kan je in het water)
'Wow dit is fantastisch!' 'Waar kan ik een biniki vinden.' Zeggen Seth en Leah in koor. 'Loop maar mee!'
JE LEEST
The Hybrid
FanfictionEleanor Grey is een vampier en een weerwolf. Ze is beide. Als ze het plaatsje Forks ontdekt besluit ze daar even te blijven. Ze komt een paar interessante dingen tegen. Vrienden, vijanden en geliefde. Zullen de Cullens haar vertrouwen? En wat zullen...