15

298 18 0
                                    

Eleanor pov

Tja, examens zijn gewoon heel naar. Ik zit thuis en ben aan het leren voor mijn laatste vakken. Wiskunde en Engels. 2 makkelijke vakken dus.

Op een bepaald moment krijg ik best wel dorst. Zal ik naar Portland rennen om wat te drinken? Ja, laat ik het maar gewoon doen. Ik loop richting de deur, als ik langs de spiegel kom. Ik kijk recht in een blauw oog en een goud oog. Mijn ogen.

Ik wil zo graag gewoon eerlijk zijn tegen mijn mate. Reece. Maar ik kan het niet. Hij zal van me weglopen, me verlaten. Puur en alleen omdat ik een moordenaar ben.

Ik draai me naar de deur en open hem. 'Rose? Wat doe jij hier?' 'We kwamen allemaal bij jou om spelletjes te spelen... Weet je nog?' 'Shit! Ik ben het vergeten!' 'Wat wilde je gaan doen?' 'Drinken...-' Zeg ik stilletjes. 'Uhm, kan je dat ook morgen doen? Dan drink je nu van je voorraad.' Ik twijfel even. 'Okay dan!' Ik leidt Rose naar binnen en loop zelf door naar de keuken. 'Ik ga me ook even omkleden.' Zeg ik terwijl ik naar mijn koekiemonster onesie kijk. Ze lacht. 'Ga maar, maar zorg dat het bloed over 10 minuten weg is, want dan zijn ze hier.' Ik knik. 'Komt goed.' Ik schiet naar boven en kleed me om.

In plaats van een zonnebril zet ik een rode bril met nep glazen op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

In plaats van een zonnebril zet ik een rode bril met nep glazen op. Gewoon omdat het fashion is. Ik drink het bloed op en dan gooi ik het weg in de prullenbak. Als laatste doe ik een beetje mascara op en dan loop ik naar beneden.

'Zijn ze er al?' Vraag ik aan Rose die op de bank tv zit te kijken. 'Nee, maar geef ze 1 minuut.' Ik lach als ik merk dat ze ze volgt met haar oren. Ik doe hetzelfde en nog geen minuut later hoor ik hoe ze langzaam richting mijn deur lopen. Ik wil wegschieten, maar Rose houdt me tegen. 'Vergeet je niet iets?' Ik grijns en kleur mijn ogen goud. 'Bedoel je dit?' 'Tuurlijk girl.' We lachen en dan gaat de bel. Met een hele grote grijns schiet ik erheen en open de deur. 'Welkom in mijn huisje.' Ze lijken een beetje verbaasd en stappen naar binnen. Ik schiet terug naar Rose. 'Tv uit Rose! We gaan het gezellig maken.' 'Gaan we dronken?' 'Ten eerste, mocht je willen en ten tweede, je kan niet dronken worden!' 'Eigenlijk kan het wel. Als we heel veel bloed drinken worden we een soort van dronken.' 'Dat is waar.' Zegt Alice die binnenkomt. 'Dat is leuk, maar ik heb hier geen dierenbloed.' Zeg ik terwijl mijn blik naar de keuken schiet.

'Maar je hebt wel bloed?' Zegt Jasper terwijl hij mijn blik volgt. 'Ja, maar niet voor jullie.' Zucht ik. 'Het is geen dierenbloed.' Verduidelijk ik als ze me verbaasd aankijken. 'Dat is voor mijn nadeel. Het is O negatief en zo. Ik heb wel gewoon vodka en bourbon.' Zeg ik terwijl ik ze vragend aan kijk. 'Je weet dat vampieren dat niet kunnen drinken, schatje.' Zegt Reece als hij binnen komt. Ik lach even, 'natuurlijk weet ik dat.' Glimlach ik naar hem. Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Waarom zeg je het dan?' 'Geen idee.' Lach ik, terwijl ik door zijn haar ga.

We gaan allemaal op de bank zitten. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik maar als niemand iets zegt. 'We kunnen Jasper gevoelens op ons uit laten oefenen. Dat is wel grappig.' Zegt Alice terwijl ze Jasper vragend aankijkt. 'Ik vind het prima.' Zegt die lachend. 'Okay!' We gaan zitten en Alice begint. 'Bijheid!' Het volgende moment overstroomt een blij gevoel me. Ik begin te lachen net als iedereen. Dan stopt het weer. 'Verdriet.' Zegt Edward en direct voel ik me verdrietig worden. Ik knijp mijn ogen dicht en probeer de tranen tegen te gaan. 'Laat het stoppen.' Zeg ik zachtjes en direct stopt het. Ik open mijn ogen en ik zie dat iedereen er net zo bij zit als ik. 'Reece.' 'Liefde.' Antwoordt hij meteen. Ik kijk Reece aan en direct voel ik hoe alles in mijn buik ontploft. 'Weet je dat ik van je houdt?' Fluistert hij zacht. Ik glimlach en druk een kus op zijn mond, die al gauw verandert in een zoen. 

'Ik hou ook van jou.' Hijg ik als ik hem weer los laat. Zijn ogen en waarschijnlijk ook die van mij, zijn weer goud. Goud goud. 'Wow jongens.' Zegt Rose verbaasd, maar ik let niet op haar. Mijn ogen zitten vast gehaakt in die van Reece. 

Zijn hand gaat over mijn wang en ik sluit mijn ogen even. Als ik ze open is de gouden gloed bijna helemaal verdwenen. 'Je bent zo mooi.' Fluistert hij terwijl hij met zijn vinger over mijn lippen gaat. 'En ik ben helemaal van jou.' Fluister ik terug. Dan overspoelt een schuld gevoel me. 

Ik schiet naar achteren en blijf hijgend in het hoekje staan. Ik kijk naar Rose' lachende gezicht en dan begin ik te vloeken. 'Shit! Meen je die Rose?' 'Sorry.' Lacht ze terwijl ik langzaam naar haar toe loop. Ik kijk haar even dreigend aan. 'Ugh doe dat nooit meer.' Zeg ik terwijl mijn hoofd begint te bonken. Ik ga weer naast Reece zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder. Nu is Emmet aan de beurt. 'Oh nee, je waagt het Emmet.' Zeg ik als ik zijn blik zie. Hij negeert het en zegt: 'Lust.' Ik knijp mijn ogen dicht. Mijn gezicht mag niet veranderen.

Ik merk dat Reece zijn best doet om me niet aan te vallen. Als in... Okay je begrijpt het. Ik open langzaam mijn ogen en ik zie dat Rose en Emmet in een innige omhelzing zitten en Alice en Jasper ook. Bella en Edward zitten er awkward bij. Natuurlijk kan Jasper zijn gave niet loslaten op Edward en Bella, dat overleefd ze niet. 

Dan stopt het. 'Reece?' Maar hij kijkt me niet aan, staat op en loopt weg. Wat?

The HybridWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu