13

313 19 3
                                    

Eleanor pov

We zijn een paar weken verder en we zitten midden in de examens. Ondertussen leef ik twee levens, wat steeds moeilijker wordt, want het ziet er naar uit de de pack ons gaat helpen met de aanval vanuit Seattle. Even een kleine update.

Rose en ik zijn steeds meer naar elkaar toe gegroeid, we doen een hoop samen. Ze accepteert de wolven redelijk, ze heeft Seth al ontmoet.

Bella heeft haar hand zwaar gekneusd toen Jake het helemaal verpeste. Hij kuste haar en toen heeft ze hem in zijn gezicht geslagen. Volgens mij is ze nog behoorlijk boos op hem, maar ze is wel van plan om hem uit te nodigen voor haar examen feest.

Alice en de rest van de Cullens proberen erachter te komen hoe het komt dat Alice de ene keer wel mijn toekomst kan zien en de andere keer niet. Dat komt natuurlijk omdat ik hybrid ben, maar I don't care.

Edward vertrouwt me voor geen meter. Hij baalt als een stekker dat hij me niet kan lezen en hij is totally pissed of omdat ik Bella steun als het gaat om de wolfjes. En sinds Rose haar stunt wacht hij tot haar gedachte een fout maken. Great.

Reece, tja, hij is gewoon Reece. Hij vertrouwt me, maar weet dat ik wat achter houdt. Volgens mij hoopt hij dat ik het hem zelf vertel. Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar dan kan hij lang wachten. Ik ben een monster, een moordenaar en eigenlijk wil ik hem niet hierin mee trekken. Als het niet anders kan... Okay maar ik ga het hem niet vrijwillig vertellen.

Wat is verder nog belangrijk?

Oh ja, laatste keer jagen. Met de Cullens dan. Was geen succes. Ik dronk, te veel en te snel, waardoor ik over mijn nek ging op de afgesproken plek. Rose was bij me dus ze ondersteunde me. Het bloed bleef maar komen en ik voelde me zo goor. Toen ik klaar was, was ik best wel uitgeput en liet ik me op de grond zakken. Ik weet nog dat Rose en Reece me wakker probeerde te houden, maar het was tevergeefs. Ik viel flauw.

Dat zorgde ook voor aardig wat problemen. Carlisle vroeg zich af waarom het gebeurde, maar ik wist waarom. Ik had al een paar dagen geen mensenbloed gedronken en het dierenbloed was niet goed genoeg, zoals altijd. Mijn lichaam stoot het af.

Uhm, Luna heeft een ontmoeting gehad met de Cullens, op een training. Op een bepaald moment moest ik tegen Reece vechten en ik won. Gelukkig. Iedereen is tot de conclusie gekomen dat de wolfjes en de Cullens een goed team zijn.

En nu zit ik hier. In de klas. Me te vervelen omdat ik al klaar ben met mijn Spaans examen. 'Mevrouw Grey, weet u zeker dat u klaar bent?' 'Ja mevrouw.' 'Okay, dan mag u gaan.' Ik pak mijn spullen en loop weg. Bella is nog bezig en terwijl ik de zaal uit loop steek ik mijn duim omhoog.

Als ik buiten sta kijk ik om me heen. Laat ik maar vast naar de kantine gaan.

Ik ga vast zitten aan een tafeltje en speel een spelletje op mijn mobiel. Na een kleine 50 minuten gaat de bel. De leerlingen stromen binnen en mijn vrienden komen ook naar binnen. Ze komen aan tafel zitten en we praten wat over het examen dat we net gehad hebben. 'Eleanor...-' Klinkt er zwak in mijn hoofd. Mijn hoofd schiet omhoog en ik ben me er niet van bewust wat ik doe. 'Vampier vlak voor de grens.. Hij heeft me aangevallen. Ik heb hem vermoord, maar kan niks meer.' Klinkt er zwak. Seth! Ik laat mijn telefoon vallen. Hij stuitert via de tafel op de grond. Direct is het stil. 'Shit!' Vloek ik en ik wil mijn telefoon pakken. 'Schiet op!' Klinkt er weer door mijn hoofd.

Ik sta op. 'Wat ga je doen?' Vraagt Alice verward. Ik negeer het en ren de kantine uit. Op de parkeerplaats wordt ik heel raar aangekeken, maar ik ren door. 'Eleanor!' Roepen Alice en Reece, ze komen dus achter me aan. Ik ren verder en wacht totdat een mens me niet meer kan zien. Dan ga ik op volle snelheid rennen. Mijn ogen worden goud en blauw en ik ren naar de plek die ik in Seth zijn gedachte zie. Al gauw kom ik aan bij een klein riviertje. 'SETH!' Roep ik in paniek.

'El...-' Klinkt er achter een rots. Ik ren er naar toe en zie Seth liggen. Zijn buik is helemaal opengehaald en hij heeft een grote wond op zijn hoofd. Ook staat zijn been in een rare hoek. 'Seth!' Roep ik en ik kniel naast hem neer. Zijn ogen vallen een beetje dicht en ik begin een beetje te trillen. 'Nee, geef niet op! Seth! Alsjeblieft!' Hij knippert een paar keer en dan zakken zijn ogen weer dicht. 'Seth! Ik kan je niet kwijtraken. Je bent familie!' Zeg ik in paniek. Ik bijt in mijn pols en hou hem voor zijn mond. 'Drink dit! Seth....-' Zeg ik en ik duw mijn pols tegen zijn mond. Hij begint gulzig te drinken en ik zie hoe wonden langzaam helen. Na een tijdje haal ik mijn arm weg en omhels hem. 'Eleanor! Bedankt!' 'Je bent familie Seth.' Mompel ik in zijn schouder. 'Probeer je nu te zeggen dat je van me houdt?' Ik weet gewoon dat hij grijnst.

'Ik hou van je Seth!' 'Ik ook van jou, El.' Zegt hij en hij glimlacht zwakjes.

Alice pov

Reece en ik rennen achter Eleanor aan. Op een open plekken stoppen we met rennen. 'We zijn haar kwijt.' Zeg ik terwijl ik Reece aan kijk. 'SETH!' Ik spits mijn oren. 'Hoor je dat?' Vragend kijkt Reece me aan. 'El...-' 'Seth!'

'Ik denk dat Seth gewond is.' Mompel ik. 'Maar waarom geeft El daarom?' 'Ze is te vriendelijk tegen de wolven. Ik denk dat ze..- Om hun is gaan geven ofzo.' Zegt Reece. 'Ze is te lief voor iedereen.' Zucht hij verliefd, waardoor ik grinnik.

'Nee! Geef niet op! Seth! Alsjeblieft!' Hoor ik weer. 'Ze is zo erg in paniek.' Zucht Reece pijnlijk. 'Seth! Ik kan je niet kwijtraken! Je bent familie!' Dat sloeg in als een bom. Ze is familie van de wolven?!

The HybridWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu