Alice pov
Vandaag gaan we trainen met de wolven. Eleanor is nog niet gezien, maar ik weet dat ze terug komt.
We komen aan op de open plek en een aantal wolven staan er al. Black staat als mens in het midden. 'Er komen er nog een aantal aan. We hebben wat problemen met-' Hard gegrom en zijn blik gaat naar de bosrand waar de zwart witte wolf met de blauwe ogen staat. 'Okay okay, ik zeg het niet, rustig Luna!' Ze gromt niet meer maar kijkt nog steeds dreigend. Black kijkt ons ongemakkelijk aan. 'Ja, dat dus.' Ik kijk naar de wolf. Haar oren hangen omlaag. Alsof ze verdrietig is. De laatste training was ze juist heel enthousiast. Een bruine wolf loopt naar haar toe en duwt tegen haar flank. Ze piept zachtjes, maar gaat wat rechter staan. Ze kijkt op en voor een seconde kleurt 1 van haar ogen goud. Het is niet lang, maar wel lang genoeg dat ik het kan zien. Hmm raar.
Ineens wordt ze onrustig. Ik kijk achter me en ik zie dat de rest ook gearriveerd is. Dat Jasper Reece mee heeft kunnen krijgen. Hij is al dagen chagrijnig en hij voelt zich zo schuldig. Ik zie dat de wolf is op gestaan en richting ons loopt. De bruine wolf blaft hard maar ze gromt terug. 'Luna! Wat doe je?' Vraagt Black verbaasd, maar ze negeert het en loopt rustig maar dreigend op Reece, Jasper, Rose en Emmet af. Ze laat haar tanden zien en haar oren gaan omhoog. 'Luna!' Roept een stem achter haar. Ik kijk op en zie Seth Clearwater. Hij rent super hard en dan haalt hij haar in. Hij pakt haar kop vast en drukt zijn hoofd bijna tegen die van haar. 'Dit is niet de oplossing. Dat weet je. Ze kunnen er niks aan doen. Hij was het.' Fluistert hij zachtjes. Ze gromt boos. 'Ik weet het, maar alsjeblieft doe het niet. Je gaat er eeuwig spijt van hebben.' Fluistert hij terwijl hij met zijn hand over haar kop gaat. 'Het doet pijn, ik weet het-' Ze blaft. 'Okay, nee nog niet. Maar-' Ze doet nog een stap naar voren. 'Luna! Dit is niet de oplossing okay! Dit moeten jullie samen uitvogelen!' Haar oren worden weer slap.
Eleanor pov
Ik zak door mijn poten en laat mijn kop tussen mijn poten zakken. Ik wil snikken, huilen en schreeuwen. Ik zet mijn voorpoten op de grond en huil. Alice die naast me staat stapt geschrokken wat naar achteren. Jasper die recht voor me staat, samen met Emmet, Rose en Reece kijkt mij pijnlijk aan. Reece. Hij kijkt een beetje bang naar me. Mijn hart breekt. Ik draai me om en begin te rennen. Mijn snelheid is hoog. Te hoog voor een vampier of een weerwolf. Ik ren richting Portland. Ik verander als ik zeker wet dat ze me niet meer kunnen zien. Met een blauw en een goud oog ren ik verder. Van waar ik vandaan komt een harde huil het bos uit.
Als ik aan kom zie ik een jongen lopen. 'Hee handsome. Kom je mee?' Vraag ik verleidelijk. Hij knikt en ik trek hem mee naar een steegje. Als mensen op straat ons niet meer kunnen zien, duw ik hem tegen de muur en zet mijn tanden in zijn nek. Hij schreeuwt even, maar al gauw verandert geschreeuw in gegorgel en daarna in een stilte. Ik schuif het lijk van me af en dump hem in een container. Dan ren ik weer terug naar de open plek. Ik zorg dat ik vanaf de andere kant kom, zodat de wolfjes niet kunnen gaan zeiken over dat een vampier over de grens was gegaan.
'Eleanor!' Roept Rosalie als ze me ziet en ze springt in mijn armen. Als ze me los laat kijkt me kritisch aan. 'Je hebt wat..-' Gauw veeg ik het bloed weg. 'Oeps.' 'Heb je-?' Ik geef haar een blik en ze knikt. 'El..-' Ik kijk Reece koud aan. 'Reece.' Zeg ik enkel. 'Zijn we al begonnen met de training, Black?' Ik draai me vragend naar Jake. 'Nee nog niet, er was een incidentje.' Mompelt hij. 'We moeten op haar wachten.' Hij draait zich naar Seth. 'Seth, ga haar zoeken.' Zegt hij, maar Seth blaft. 'Wat?' Weer een blaf. 'We kunnen niet doorgaan zonder haar.' Er is even een stilte. Okay, ik kan nu wat zeggen in de mindlink, maar het is gevaarlijk, nou ja, risicovol.
'Ik kom niet terug Jake.' Zeg ik op de gezamelijke mindlink. Hij kijkt om zich heen. 'Dat kan je niet doen Luna. Je hebt de training nodig.' 'Oh geloof me, dat heeft ze niet.' Verdedigt Seth me. 'Ik kan echt wel vechten. Ik ben het nieuwste en ik wil niet opscheppen, maar ik krijg zelfs Paul op de grond.' Verontwaardigt geblaf. 'Sorry Paul.'
'Wat zijn ze aan het doen?' Het is Alice. 'Ze zijn aan het besluiten of ze verder gaan zonder die Luna.' Antwoordt Edward terwijl hij luistert naar Jake's gedachten. 'Luna, je moet terug komen!' Het is een dwingende stem. 'Denk je echt dat dat helpt Jake? No way, ik kom niet terug. Ik heb wat op te lossen met mijn Mate.' Het is eruit voor ik het doorheb en alle wolfjes happen naar adem. 'Je hebt een wat?' 'Een mate. Ik heb hem ontmoet toen ik naar Forks kwam.' 'Prima, je blijft weg, maar je haalt het de laatste keer trainen in.' Er klinken verbaasde geluidjes. 'Ja, ze komen echt al over een week ofzo.' Leg ik uit.
'We kunnen door.' Ik grijns een beetje. Niemand heeft het door gehad. Of nou ja, ik denk dat niemand het heeft door gehad. Want terwijl iedereen luisterde naar Edward luisterde hij naar mij. Hij hoorde mijn hartslag op het punt dat ik ging mindlinken. Hij had mijn grijns door toen ik Paul onderuit haalde. Hij wist waarom Jake om zijn heen keek, Luna moest in de buurt zijn. Hij weet dat ik tegen hun lieg en nu weet hij wat Rose verbergt. Maar hij zegt het niet. Hij zegt niks, omdat hij weet dat ik het doe om hen te beschermen.
----------------
PAM PAM PAM!!!!!!
JE LEEST
The Hybrid
FanfictionEleanor Grey is een vampier en een weerwolf. Ze is beide. Als ze het plaatsje Forks ontdekt besluit ze daar even te blijven. Ze komt een paar interessante dingen tegen. Vrienden, vijanden en geliefde. Zullen de Cullens haar vertrouwen? En wat zullen...