Eleanor pov
Ik ren richting mijn huis. We zijn halverwege als ik opnieuw op mijn knieën zak en ik het dierenbloed weer uitspuug. 'Ugh ik wordt hier echt ziek van!' Zeg ik op een zeurend toontje. 'Letterlijk en figuurlijk!' Maakt Rose af en direct begint ze te lachen. 'Grappig Rose.' Zucht ik half lachend. Ik sta weer op en klop me af. Dan zucht ik diep.
'Gaat het?' Ik knik. 'Ja, we kunnen verder.'
Als we aankomen bij mijn huis kijkt Rose haar ogen uit. 'Jouw huis is zo veel mooier dan de onze.' Zucht ze terwijl ze een rondje draait. 'Dan heb je binnen nog niet gezien.' Ik open de deur en loop direct naar de keuken om een bloed zak te pakken. 'Vind je het erg als ik drink?' Vragend kijk ik haar aan. 'Nee hoor, het komt wel goed.' Zegt ze en ze gaat op het keukeneiland zitten en kijkt hoe ik de bloedzak naar mijn mond breng.
'Laten we naar mijn kamer gaan!' Direct springt ze weer enthousiast op en rent naar boven. 'Oh my god!' Roept ze enkele seconden later en ik grinnik. Ik schiet ook naar boven en zie hoe ze vol bewondering naar mijn kamer staart.
'Hij is zo mooi!' Ik glimlach. 'Wat heb je nog meer?' Ik wijs naar buiten en haar mond valt open. 'Je hebt een boomhut?!'
'Jup! Soms slaap ik hier en anders in de boomhut. Aan de achterkant zit een zwembad met een geweldig uitzicht. We gaan er zo wel even heen.' Zeg ik lachend terwijl ik naar mijn kast loop. Ondertussen zijn mijn ogen weer in hybrid vorm. 'Wat zal ik aan doen? Casual?' 'Sowieso! Laat zien!' Ik zoek wat kleding in mijn kast en hou die dan voor. 'Welke?' Even kijkt Rose me bedenkelijk aan. 'De linker, Reece zal gek worden.' Ik bloos een beetje. 'Tja...' 'Je kan blozen als hybrid?' Verbaasd kijkt ze me aan. 'Jaa, dat kan ik.' Zeg ik nog steeds blozend.
Dan schiet ik de kamer uit om me om te kleden. Binnen 1 minuut ben ik weer terug in de nieuwe outfit. Het is een zwart topje met een geblokte broek en ik heb een zwart vestje aan. Ik heb nude hakken aan.
'Doe de rits een beetje open.' 'Welke rits?' Ik lach en Rose begint te stralen. 'Perfect! Zo laten.' We lopen op een normaal tempo naar beneden en ik dump de lege bloedzak in de vuilnisbak. 'Mag ik je wolfvorm zien?' Vraagt Rose ineens heel random. Verbaasd kijk ik haar aan. 'Meen je die?' Ze knikt en ik begeleid haar naar de achtertuin. Ik kijk haar aan terwijl mijn ogen blauw kleuren. Dan draai ik me om en spring van de veranda. Terwijl ik spring verander ik in mijn wolf.
JE LEEST
The Hybrid
FanfictionEleanor Grey is een vampier en een weerwolf. Ze is beide. Als ze het plaatsje Forks ontdekt besluit ze daar even te blijven. Ze komt een paar interessante dingen tegen. Vrienden, vijanden en geliefde. Zullen de Cullens haar vertrouwen? En wat zullen...