След душа ни с Джеси излязохме от мокрото помещение и влязохме в стаята му. На леглото ме очакваше черна пола и бяла риза. Помислил е за това?
— Ъм... за мен? — попитах.
— Не, Дарси, за мен е! — каза саркастично и аз се изкикотих.
До тях имаше черни дантелени бикини и сутиен. Повдигнах вежди и се изкикотих. Джеси е перверзник! Облякох се и се огледах в огледалото. Бялата риза я бях пъхнала във впитата черна пола, която стигаше малко над колената ми. Джеси наистина има вкус.
— Готова... — Джеси се спря пред вратата и ме огледа — О, мамка му, стои ти много по-добре отколкото си представях.
Усмихнах се срамежливо. Отидох до него и се завъртях. Той ме плясна по дупето и ме ощипа. Аз изписках и се свих. Очите му бяха в пламъка на страста и игривостта. Аз само извъртях очи и тръгнах да слизам надолу по стъпалата държейки се за парапета. Имах чувството, че ще се свлека и ще падна по стъпалата. Тялото ми сякаш тежеше повече. Джеси ме умори и то доста.
— Добре ли си? — попита ме той.
— Малко изморена, но съм добре — признах.
— Ще те закарам до вас, а ти върви и поспи. — каза той, докато излизахме навън.
— О, не! Имам да довърша още няколко неща. Вчера не успях и сега трябва да ги довърша! Не мога да остана в нас! — възпротивих се.
— Защо да не можеш? Все пак знам, че си изморена и те разбирам — каза той и аз извъртях очи.
— Отивам на работа и точка — казах.
Той поклати глава и се качихме в черния му Corvette. Щях да отида на работа въпреки всичко. Той не можеше да ми заповяда. Може да е доминант в леглото, но не и в живота ми! Той запали двигателя, който изръмжа и потеглихме. Като е светло мога да огледам мястото по-добре и ми е спокойно. Огледах поляните. Наистина двора му е доста голям. Огледах за последно, докато големите врати не се отвориха и Джеси излезе от големия имот.
Излязохме на гладък пък и продължихме напред. Отстрани имаше дървета и обстановката ми беше някак... подтискаща. Не знам защо се панирах толкова много. Нищо не можеше да ми се случи. Марк е надалеч от мен. Просто трябва да се отпусна и да не мисля за него.
— Изглеждаш напрегната — каза Джеси и аз се поразмърдах на седалката.
— Не, нищо. — излъгах и погледнах настрани.
YOU ARE READING
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...