Джеси изляза от мен и аз изстенах неволно. Честна дума - не знам как беше възможно това. Два оргазма един след друг. Уморена съм и искам да си легна.
— Спи ли ти се? — попита тихо Джеси и аз кимнах.
— Много.. — признах.
— Хайде, да те занесем да спиш, принцесо! — каза той и ме вдигна булчинската.
Облегнах главата си на гърдите му и затворих очи, докато той ме носеше.
— Трябва да се изкъпя — продумах сънено.
— Шшт, утре! Сега трябва да поспиш — каза той и усетих как ме оставя на леглото.
Веднага потънах в мекия матрак. Все едно бях на облак. Беше толкова удобен. Взех възглавницата и я гушнах. Редовния ми номер. Обичах да гушкам възглавниците си, това ме караше да спя спокойно, колкото и странно да звучи. Усетих как Джеси легна до мен и как ръката му обгърна талията ми придърпвайки ме към него. Щях да излъжа ако кажех, че не ми харесва. Напротив! Чувствах се в безопасност. Той постави целувка на гърба ми и сплете краката ни.
— Лека нощ, принцесо — прошепна в ухото ми.
— Лека нощ — казах едва-едва и се унесох в сън.
— Дарси! — изкрещя познат глас. — Довлечи си задника тук!
— И-идвам — казах и излязох от спалнята отивайки в хола по най-бързия начин — Да, Марк?
— Аз излизам! Не си прави шибания труд да излизаш някъде! Оставаш тук, ясен ли съм!? — попита.
— Къде ще ходиш? — попитах и той се изправи.
Марк се извисяваше над мен, което ме караше да се чувствам некомфортно и някак застрашена.
— Не съм длъжен да ти давам обяснения! — изръмжа пред лицето ми.
— Не съм длъжна да стоя тук без мое собствено желание! — изсъсках и в този момент дланта му залепна за бузата ми извъртайки главата ми настрани.
— Момиче, нямаш право да ми се противопоставяш, ясно ли ти е? — изкрещя. — Попитах, ясен ли бях!?
Аз нищо не отговорих. Този път стисна юмрука си и го стовари върху корема ми. Извиках от болка и се струполих долу на земята превивайки се от болка.
— Мразя да повтарям! — каза той.
— Да, ясен беше! — изплаках държейки се за стомаха.
YOU ARE READING
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...