Chapter 11

6.5K 188 26
                                    

Не можеше да е възможно! Не можеше това да е Марк! Престраших се да вдигна и сложих телефона до ухото си.

— Ало, Джеси, защо, по дяволите не си вдигаш шибания телефон? — сърцето ми спря, като чух именно гласа на Марк. Същия дрезгав и отвратителен глас! — Джеси? Ало? Там ли си?

Чух движение и затворих, оставяйки телефона на същото място на което беше преди. Веднага се върнах към събирането на дрехи, когато Джеси вляза през вратата. Нямаше да му задавам въпроси. Щях да го притисна в самолета... там където не можеше да избегне въпросите ми.

— Готова ли си? — попита той и аз кимнах закопчавайки сака.

— Само трябва да си взема четката за зъби — казах и минах покрай него.

Отидох в банята и взех четката. Кортни дойде и ме дръпна към нея.

— Къде отиваш? — попита тя.

— В Манчестър — признах.

— В Манчестър ли? Какво ще правиш там? — попита тя.

— Джеси... — замлъкнах, когато той дойде със сака.

— Хайде! — настоя той и аз кимнах.

Аз погледнах към Кортни и поклатих уплашено глава. Тя се намръщи и прати заплашителен поглед на Джеси.

— Ако има нещо ми звънни по всяко време! — прошепна ми тя и аз кимнах.

С Джеси излязохме от апартамента и тръгнахме да слизаме по стълбите. Все пак бяхме на първия етаж. Излязохме от сградата и топлия въздух се блъсна в мен. Имах чувството, че въздуха не ми достига. Възможно ли е Джеси да познава Марк... по тона и начина на говорене на Марк, май се познаваха от доста повече време.

Джеси остави сака ми в багажника и аз се настаних на мястото. Сърцето ми биеше лудо. Имах чувството, че щеше да изскочи всеки момент. Беше ме страх. Ами... ако всъщност не отиваме в Манчестър, а ме води при Марк? Може да има логика. Защо от толкова много хора в офиса, Джеси избра точно мен? Той знае за мен и миналото ми. Иска да ми навреди ли? Дали иска отново да ме предаде на Марк? От къде го познава? Защо Марк му се обаждаше? Какво по дяволите се случваше?

Какво ще стане ако не отидем на летището, а някъде другаде, където да ме предаде на Марк? Способен ли беше на това? Щеше ли да го направи? Всичко това просто една игра ли беше? Какво трябваше да означава това?

His princess [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now