Тъкмо бях влязла в квартирата, когато Кортни се появи въоръжена с тигана. Щом ме видя ме огледа отгоре до долу и пусна тигана да падне долу на земята. Затича се към мен и ми се нахвърли, така че залитнах назад и паднахме. Тя веднага почна да ме стиска, докато не ми свърши въздуха.
— Кортни, не мога да дишам! — оплаках се и тя ме пусна.
— Къде по дяволите беше!? Какво се е случило между теб и Джеси? Заедно ли сте? Какви са тези новини във вестника, новините и социалните мрежи? Той не ти ли посегна? Какво направи, че ти отново се върна при него? Говори, Дарси! — изсипа всичките си въпроси Кортни и аз започнах да премигвам.
— Като за начало да станем от пода. — казах и тя се усмихна извинително и стана от мен.
— Така, говори! — извика Кортни нетърпелива да разбере.
Аз се изправих и взех сака си. Русокосата като малко дете почна да следи до стаята ми. Тя подскачаше и се усмихваше мръснишки карайки ме да се кикотя. Влязох в стаята ми и оставих сака си до леглото. Кортни се хвърли върху него и потупа мястото до нея. Аз се изкикотих и седнах до нея.
— Говори, Дарси! — извика тя.
— Ами... след като го направи аз се върнах при родителите си. Страдах... и след това сам ме намери къде съм и дойде да ми се извини. — казах накратко.
— Само това? — попита тя.
— Разказа ми за миналото си. Наистина е много тежко... Кортни, той е имал дете! — казах и тя се ококори.
— Чакай!? Какво? Дете? — извика Кортни.
— Да. Имал е и съпруга, но ги е изгубил в автомобилна катастрофа. — споделих и тя се замисли.
— Нищо не знам за дете и жена. — каза тя категорична.
— Случило се е преди две години. — казах и тя отново се замисли.
— Преди две години? — запита объркано.
— Да. — отговорих.
— Не знам нито да е имал жена, нито дете. Щеше да се разчуе иначе. — каза тя и аз се замислих.
— Чакай, в медиите няма нищо за това? — попитах невярващо.
— Не. Нищо. — каза тя и отключи телефона си. — Даже ще ти покажа.
Тя потърси в интернет, но нищо не излезе за това Джеси да е имал съпруга или дете. Ако имаше съпруга поне щеше да има снимки от сватбата му.
CZYTASZ
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
RomansРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...