Не знам колко време седяхме така и плачехме, но не ми и пукаше. Знаех, че приличам на нищо, но пак не ми пукаше. Не ми пукаше, защото Джеси беше тук. Той беше тук и призна чувствата си. Разказа за тежкото си минало, което ме накара да се разплача. Започнах да се обвинявам за всеки един шибан път в който го обвинявах за нещо или му виках. Как съм могла да бъда такъв егоист?
Вече и двамата се бяхме успокоили, но не искахме да се отделяме от прегръдката. Страхувах се, че ако се отделим ще изгубя Джеси завинаги. Не исках това. Сигурно и той се страхуваше от това. Не можех да го виня.
— Обичам те, принцесо! — прошепна в ухото ми.
— И аз те обичам, Джеси. — прошепнах.
Отделихме се малко, колкото да може да се вгледаме в очите на другия. Джеси долепи устните си за моите в нежна целувка. Знаех, че дъха ми беше ужасен, но ясно това не спираше Джеси да се отдаде на една страсна целувка. И двамата бяхме жадни за устните на другия. Ръцете му започнаха да шарят по тялото ми изпращайки тръпки по цялото ми тяло. Сега разбирах Джеси кристално ясно. Ето какво означаваше "отново да върнеш живота в мен". Това беше най-приятното чувство. Отново да го усещам до мен. Целувката загрубя и аз вече усещах накъде отиват нещата. Трябваше да прекратя това, иначе рискувах родителите ми да чуят всичко.
— Джеси.. осъзнай се. — примолих се.
— Не мога. Искам те! — каза в целувката.
— Знам, но... — той захапа толната ми устна и аз го погледнах предупредително. — Не забравяй къде сме. Тук стените са като лист хартия и всичко се чува. Не е като да сме сами. Не забравяй, че сме в къщата на родителите ми, които са долу или най-вероятно подслушват на вратата.
— Ъгх, мамка му, защо целия шибан свят ми пречи да изчукам тази великолепна жена? — простена раздразнено той карайки ме да се изкикотя. — Не е смешно, принцесо! Казвам ти, само да се приберем и ще те чукам докато не можеш да ходиш.
— Все едно преди не го правехме. — изкикотих се.
— Но сега ще има повече последствия, госпожице Лий! Не сте се появявали на работа цяла една седмица. Ще има наказания за това. — каза той със съблазнителен тон карайки пеперудите в стомаха ми да откачат. — Мокра ли си вече? — прошепна в близост до ухото ми.
— Джеси! — изписках и го изблъсках от мен. — Задник такъв.
— Задник, ама обичаш този задник — каза той и аз вече усещах как се изчервявам. — Спокойно, чувството е взаимно. И аз обичам твоя задник. Особено това колко е тесен.
CZYTASZ
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
RomansРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...