— Кортни! — извиках от горния етаж, докато слизах долу — Кортни!
— Кажи, Дарси? — простена най-добрата ми приятелка.
— Виждала ли си ми ключвете? — попитах я, а тя поклати глава отрицателно.
Запознайте се с моята русокоса приятелка - Кортни. Ниска и елегантна. Главата не я слуша и именно заради това се сприятелихме. С бяхме приятелки от много време. Още от училище. Имаше пъстри очи и толкова невинно личице, че беше почти невъзможно да ѝ се разсърдиш. Особено като направи тъжната муцунка.
— Мамка му, закъснявам! Първият ми ден, а аз закъснявам! — промърморих.
— Дарс, ето ги! — извика русокосата и аз се затичах към нея.
— Благодаря! Ще се видим по-късно — казах давайки ѝ целувки по бузите и излязох.
Едва не се препъвах на черните си токчета. Като цяло работех като интериорен дизайнер, но също се занимавах и с графичен дизайн. Беше доста интересно и миналата седмица ме приеха в една от най-големите и преуспели компании в Англия. Бях толкова развълнувана за това. Не успях да се видя с шефа си, защото имал много важна работа извън града. На негово място беше заместникът му. До колкото разбрах днес Джеси Кинг - шефа ми, се връщаше. Казаха ми, че обича да командва и е много влиятелен. Не знаех как изглежда, но си го представях като мъж към средата на четиридесетте с гола глава и намръщено лице. Вонящ ужасно и вероятно с наднормено тегло.
Стигнах в офиса и се огледах. Включих телефона си, за да видя дали бях на време и... о, да, точно на време! Настаних се на бюрото си и включих компютъра, като големият монитор се активира. О, божествено е!
— Ти си Дарси Лий, нали? — попита ме мъж на около двадесет с руса коса и сини очи.
— Да, аз съм — отговорих и той протегна ръка към мен.
— Аз съм Рой Фюри. — той хвана ръката ми и я разклати — Работя тук от три години. Уверявам те, че ще ти хареса — каза той и аз се усмихнах топло.
— Щом Вие ми го казвате, значи наистина ще е така — съгласих се.
— Моля, нека си говорим на "ти". Тези професионалности ме карат да се чувствам стар — оплака се той и аз кимнах. — Все още не си се виждала с шефа, нали?
— Не, не съм — поклатих глава отрицателно.
— Предупреждвам те да внимаваш с него. — посъветва ме той и аз кимнах.
STAI LEGGENDO
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
Storie d'amoreРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...