Chapter 12

7.3K 178 20
                                    

Джеси ме беше завел в хотела в който беше отседнал той. Седях седнала на леглото и бършех грима си, който се беше разтекъл. Джеси се появи и аз поставих ръцете си в скута.

— Съжалявам, че избягах. Просто това беше прекалено много информация за мен. Да знам, че ти и Марк имате кръвна връзка ме накара да се уплаша и помисля, че искаш да ме предадеш на него. Не знам. Просто ме е страх, че отново...

— Няма какво да го мислиш. — прекъсна ме Джеси и дойде до мен. — Няма да му позволя да те нарани отново. Той ще си плати.

— Как ме намери? — попитах.

— Имам си начини. — каза той и прокара ръка по целюстта ми. — Недей да се страхуваш от мен. Не бих те наранил физически.

О, значи би ме наранил психически?

— Не беше длъжен да го правиш. — казах, а той повдигна главата ми към него.

— Напротив! Бях. — каза той и сля устните ни в целувка.

Езика му мина по долната ми устна искайки вход, който веднага получи. Натика езика си в устната ми кухина и го сплете с моя. Страстна целувка. Беше толкова приятно, че никога не ми се искаше да се отделяме. За жалост въздуха ни свърши и се отделихме. Очаквах да продължим, но това така и не се случи. Останах изненадана.

— Хайде, трябва да отидем да ти изберем някаква рокля. Трябва да изглеждаш зашеметяващо, макар че и без тези префърцунени рокли изглеждаш страхотно. — каза той и аз усетих как се изчервявам.

— Д-добре.. — съгласих се и станах от леглото.

***

Бяхме в магазина и избирахме рокля. Имаше много голям избор, но аз бях от типа хора, които влизат, избират за две минути и излизат от магазина. Винаги е било така. Мразех да кисна в магазините часове наред, заради един "парцал". Така стана и днес. Влязох и за няма и пет минути вече си бях избрала. Дълга черна рокля с цепка и дълбоко деклоте.

— Искам да пробваш тази. — каза Джеси и ми подаде една червена сатенена рокля.

Наистина беше красива. Той ми кимна към съблекалните и аз без никакви възражения тръгнах към тях. Усетих Джеси да върви зад мен. Ако си мислеше, че ще влезе с мен в съблекалнята - жестоко се лъжеше. Забързах крачката и влязох в съблекалнята заключвайки я. Чух как Джеси удари по вратата с ръка и аз се изкикотих.

His princess [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora