На вратата се почука и ние с Джеси се отделихме. Той ми кимна и аз се поех въздух. Отворих вратата на която седеше майка ми и ни огледа. Тя без да каже нищо ме прегърна и разстри гърба ми.
— Честито, Дарси! — каза тя и аз отвърнах на прегръдката. — Остави го баща ти. Трябва малко да преосмисли всичко, което се случи. Първо предложението за брак и веднага след него, че си бременна. Аз се радвам, че ще бъда баба. Може пък баща ти да се е почувствал засегнат, защото все още се чувства млад. — пошегува се тя и аз се изкикотих.
— Не може вечно да сме млади. — казах и се отделихме.
— Така е. — съгласи се тя. — Хайде, елате да слезем. Направих ти джинджифилов чай. Като цяло джинджифилът много помага при гаденето и го предотвратява. — каза тя и аз погледнах към Джеси.
— А това не го прочете във форумите, така ли? — подразних го и присвих кръвнишки очи към него, а той ме изгледа виновно. О, той го прие навътре. — Шегувам се! — побързах да кажа.
— Съжалявам. — каза той искрено и аз се обърнах към него.
— Мамо, след малко ще слезем. — казах и видях как само кимва и тръгва към кухнята. — Джеси, съжалявам, не исках да прозвучи така. — казах и отидох до него.
— Не, права си! Бях толкова притеснен за теб и това, че повръщаш, а в същото време не се поинтересувах как можем да го предотвратим. — каза виновно и аз увих ръце около тила му.
— Спокойно, просто се пошегувах. Не исках да прозвучи така сякаш те обвинявам за това. Просто ти беше толкова заровен в тия форуми и глупости и просто реших да се пошегувам. Пък и нали знаеш - майките знаят всичко. — казах и поставих целувка по устните му, след което го прегърнах.
— Съжалявам. — повтори и отвърна на прегръдката.
— Джеси, стига! — казах и го разтрих по гърба. — Обичам те! — казах и се отделихме.
— И аз те обичам. — каза той. — Хайде, отидем да изпиеш един джинджифилов чай и да знам как, по дяволите, да се справям с повръщането ти. — каза той карайки ме да се изкикотя. — Без повече сълзи, нали? — попита той, а аз се усмихнах и кимнах.
— Без повече сълзи. — обещах и той се усмихна.
— Хайде. — каза той и постави целувка по бузата ми.
Аз само се усмихнах и тръгнахме към кухнята. Надявах се баща ми да приеме новината истински щастлив. Не знаех защо изобщо се надявах тей като баща ми никак не удобряваше Джеси. А особено като знаеше, че сме от скоро заедно. Не удобряваше връзката ни, тей като Джеси ми беше шеф. Не виждах лошо в това. Все пак и Джеси беше човек като всички останали. Това, че управляваше голям бизнес не означаваше, че той няма сърце и не може да обича.
ESTÁS LEYENDO
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
RomanceРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...