След дългия ден се прибирах в апартамента. Все още мислех за целувката между мен и шефа ми. Какво сбъркано имаше в мен? Трябваше да говоря с Кортни... ВЕДНАГА!
— Кортни! — извиках през вратата, докато оставях чантата и ключовете си на закачалката.
— В кухнята съм! — извика и аз се отправих към кухнята.
Кортни по принцип беше барманка в нощен клуб, но много умееше да готви. В повече случай правеше сладки, но можеше и да готви и други неща. Точно затова си я обичах. Още повече, че готвеше божествено. Дори и скъпите ресторанти не можеха да се мерят с нейните умения.
Влязох в голямото помещение, където беше и кухнята и видях как украсяваше някакви сладки. Миризмата беше прелестна и караше лигите ми да потекат. Усмихнах се и отидох до нея като се облегнах на плота. Кортни беше вързала косата си на конска опашка, за да не ѝ пречи и изплезила език за прецизност.
— Как мина първия ден? — попита и аз простенах.
— Шефа ми е шибан секс бог — признах и тя спря със заниманието си.
— О, и? Разказвай! — каза и се облегна на плота.
— Ами... извика ме в кабинета си... не иска професионални отношения между нас. Даже иска да го наричам с първото му име. Това нормално ли е? — попитах и виждях как перверзна усмивка се лепва на лицето ѝ.
— Май не можеш да устойш на великия Джеси Кинг — каза тя и аз извъртях очи.
— Той ме целуна! — изтървах се и покрих устата си с ръка.
Очите на Кортни се разшириха и в следващия момент започна да пищи и подскача като малко дете на което са му подарили коледен подарък. Толкова е емоционална.
— Целунал те е!? И ти какво!? По дяволите Дарси, говори! — изписка и в този момент на вратата се позвъня.
Спогледахме се и аз повдигнах рамене.
— Да си поръчвала нещо? — попитах, а тя поклати глава в отрицание.
— Нищо — призна и аз кимнах.
Отправих се към вратата, когато пак се позвъня. Притичах и отворих вратата като пред мен се разкри мъж на средна възраст с побеляла коса и тъмни очи.
— Дарси Лий? — попита той.
— Аз съм — отговорих и той ми подаде картонена кутия.
VOUS LISEZ
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
Roman d'amourРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...