Реших да изляза и да се поразходя. Имах нужда от това. Щях да разсея мислите си от Джеси и колко настоятелно ми звънеше преди да изключа телефона. Сякаш се страхуваше да не съм умряла. Какво му пукаше всъщност? До мен спря лъскаво бяла кола със затъмнени стъкла и аз се зачудих. Щом свали стъклото мигновено се усмихнах.
— Хей, Симон! Какво правиш тук? — попитах изненадана.
— Дойдох да посетя двамата ми старци. Ти какво правиш тук? — попита с усмивка.
— За същото като теб — казах.
— На къде си тръгнала? Да те закарам някъде? — попита той, аз поклатих отрицателно глава.
— Не, но благодаря за предложението. Просто се разхождам — признах.
— Качи се. Може да си поговорим — каза той и аз кимнах.
Заобиколих колата и се качих на пасажерското място. В колата беше студено. Тъкмо. Беше даже приятно на фона на горещината навън.
— Как си? — попита той и аз въздишах.
— Горе-долу. — излъгах.
— Ако не се лъжа, снощи беше...
— Да бях — прекъснах го. — Просто реших да дойда да видя родителите си.
— Мислим еднакво — каза той карайки ме да се усмихна.
— При теб как върви? Нещо ново — попитах го.
— О, какво да ти кажа? Бива. — каза той и аз отпратих въпросителен поглед към него.
— Бива? Май нещо не е наред — предположих.
— Всъщност си права. — въздиша той — Скарах се с приятелката ми. — призна той.
— Защо? — попитах.
— Ами... защото съм задник — каза той и аз повдигнах вежди — Изревнувах я и направих нещо отвратително.
— Какво? — попитах.
— Пребих човека с когото мислех, че ми е изневерила... но в действителност не е така — каза той и аз погледнах настрани. — Мамка му, как да оправя тази каша?
— Не знам — признах.
— И аз не знам вече. Просто не трябваше да го правя. — простена той и спря колата пред къщата на техните.
— Ще трябва да те оставям. Благодаря, че поне ме охлади малко — казах и тръгнах да излизам, но той ме хвана за ръката.
CZYTASZ
His princess [ЗАВЪРШЕНА]
RomansРомантика и еротика Дарси Лий е обикновенно момиче с лошо минало. Живее заедно с най-добрата си приятелка Кортни. Тя започва работа във фирмата на известният Джеси Кинг. Доволна е от всичко - заплащане, работа... но и от нещо друго също. Той е непок...