Geçmişten döndüğümden beri iki hafta geçti. Zamanı değiştirip değiştirmediğime emin olmaya çalışıyorum bu sırada. ve üç yıl sonra ilk defa televizyonumu açtığımda bunun cevabını aldım. Moskova, İstanbul, Berlin, Toronto gibi şehirlerde kahramanlar ortaya çıkmış. Bunlar, ben zamanda yolculuk yaptığım için ortaya çıkan kahramanlar onlar. "Ninja" gibi insanları öldürmeyen ve halk tarafından sevilen kahramanlar....
Flyboard'u aldıktan sonraki hafta kostümü giymedim. Ama sonra polis telsizinden suç ihbarı geldi, bir hırsız. Hemen kostümü giydim. Katlanıp küçük bir bilye büyüklüğüne ulaşan flyboard'u açtım. Ve üstüne bindim. Çalıştırdım ve hızla suç mahalline gittim.
Karşımda büyü ile ATM soyan bir hırsız gördüm. Katanamı çıkardım. Boynuna doğru bir hamle yaptım. Ama kılıcım adamın içinden geçti ve adam toz olup kayboldu. Klon büyüsü! diye geçirdim içimden hemen. Bundan sonra işler karıştı. Flyboard'un altından bir tıkırtı geldi. Yana kayıp baktım: bomba! Tam güçle kaçtım. Yeteri kadar uzaklaştığımda bomba patladı. Etrafa baktım ve yine onu gördüm. Bir portal açıyordu. Flyboard'u büyücüye doğru sürdüm ve kılıcımı fırlattım. Tam omuzuna saplandı. Portal kapandı. Açıyla çığlık atıp katanayı zorla omuzundan çıkartıp kenarı attı. Tek elle birkaç hareket yapıp, birkaç şey fısıldadı. Önce küfrettiğini sandım ama sonra elinde mavi renkte pırıl pırıl parıldayan bir kılıç gördüğümde büyü yaptığını anladım. Bana doğru hamle yaptı. Flyboarddan indim ve diğer kalıcımı çıkarttım.
Bir büyüyü, dünyada bulunan hiçbir madde parçalayamaz. En azından şu ana dek insanlar böyle biliyordu.
Katanam, büyülü kılıcı toza çevirip adamın kafasını gövdesinden ayırdı. Ustam özel demişti de inanmamıştım.
Polis sirenleri duyulmaya başladı. Flyboarda atladım, yerde duran katanamı sırtıma attım ve malikaneye doğru hızla sürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2049 NINJA: Katana [TAMAMLANDI]
FantasyPeter Hunter adında bir yetim ona mutluluk veren ve hayatına anlam katan tek şey olan sevgilisinin ölümünden sonra masumları korumak için Ninja olur. Ama o bir kahraman değildir, o halkın gözünde bir suçludur... .......... Adam çığlık atmaya başlayı...