XVI. BÖLÜM

18 10 1
                                    

Hunter malikanesindeki yatak odamızda Maria ile birbirimize sarılıp yatıyorduk ve olanları konuşuyorduk. Benden, onun ölümünden sonra neler olduğunu öğrenmek istedi. Dragon'un, onun hafızasını silip geçmişe yollayacağını bildiğim halde anlatmakta biraz zorlandım. Ama itiraz edince hepsini anlatmak zorunda kaldım.

"Peter, avukat olmamın sebebi herkes için ayrı ayrı adaleti sağlamaktı. Ben her gün insanların düzeleceğine inanarak işimi yaptım. En umutsuz anda bile hep adalete inandım. Ama sen adaletten bahsedip herkesi aynı kadere itiyorsun. Benim tavsiyem öldürmeyi bırak. Ninja olarak kahraman ol, Peter Hunter olarak ise beni unutup yeniden aşık ol. Hayatını yaşa! Son bir tavsiye: WSSU dünya için savaşıyor, sen de dünya için savaşıyorsun. Belki de WSSU'ya katılsan yalnız olmazsın bu mücadelede."

"Seni nasıl unutacağım, bilmiyorum."

"Sen her şeyi yapabilirsin, aşkım."

"Öleceğini bildiğin halde nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun?" dedim şaşkınlıkla.

"İçim rahat. Ben dünyada istediğim her şeyi gerçekleştirdim. Aşık oldum, avukat oldum..."

"Seni seviyorum!"

"Ben de seni seviyorum!"

...

Dragon, Maria'nın hafızasını silip geçmişe yolladı. Ben ise Maria'nın tavsiyesini dinleyip bir daha öldürmemeye yemin ettim.

Black Samurai -Maria kötü Emily'ye bu ismi takmıştı.- ise bir zindana kapatıldı ve sorgu için beklemeye alındı.

Emily ile uzun uzun konuşup onu koruyacağıma karşı yemin ettim. Black Samurai konusunda Emily de benim kadar şaşkındı. Bu yüzden hep birlikte toplantı masasına oturup bunu tartıştık. Ama bulabildiğimiz en iyi teori gelecekten gelen bir klon olduğuydu.

Ertesi gün, bir ay önce WSSU'nun bir üssünü ziyarete gitmiş olan müdür ile tanıştık: Carter Lock. Garip bir şekilde bana çok soğuk davranıyordu. Ama hiçbir şey söylemedim.

2049 NINJA: Katana [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin