~ 4.3 ~ !M!

2.4K 103 58
                                    

Bölüm smut olacaktır. Rahatsız olanlar okumasın lütfen, kötü yorum görmek istemiyorum~

Jungkook~

Geç saatlerde artık eve dönmemiz gerektiğini fark etmiştik. Hepimiz içkili olduğumuz için eve arabayla gitmemiz pek iyi olmayacaktı.

"Yakınlarda bir hotel biliyorum. Harika bir yer."

"Oraya gitmemiz daha iyi olur. Sarhoşken araba kullanıp eve gitmeyelim."

"Bana uyar."

"Tamam o zaman hadi gidelim."

Jimin güllerini eline alıp önden yürürken arkadan yürüyüp fiziğini izliyordum. Boyu bana nazaran kısaydı, fakat bu onu çok tatlı gösteriyordu. Oldukça zayıftı ve dudakları dolgundu, kalçalarıda öyle.

Dudağımı dişleyip Jimin'e yetiştim ve elimi beline sardım.

"Mutlu musun?"

"Anlatamayacağım kadar."

"Sarhoş musun?"

"Unutacak kadar değil."

"Güzel o zaman."

Gelen 2 taksiye binip Yoongi hyung'un söylediği hotele geçtik. Ayarladığımız mekana gerçekten fazla yakındı ve oldukça büyüktü. Taehyung, Rose, Jimin ve ben bir taksiden inerken, Namjoon, Jin, Yoongi ve Hoseok hyung diğer taksiden indi. Jimin gül buketlerinden birini Rose'ye verdiğinde Rose üzerindeki notu okudu.

"Sonsuz sevgilerimle güzelim..
-Tata"

Gözlerini Taehyung'a çevirdiğinde Taehyung şaşkınlıkla ona bakıyordu.

"Sana mı denk geldi?"

"Öyle oldu oppa."

"Pekala. Hadi üşüyeceğiz içeriye girelim."

"Kim kiminle kalacak?"

"Jimin ve Jungkook birlikte kalacak tabiki."

"Tabiki."

"Pekala öyleyse Yoongi ve Hoseokta birlikte kalsın."

"O zaman sen de benimle kal Jin?"

"Bana uyar Namjoon."

Rose ve Taehyung ayrı mı kalacaktı yoksa tek mi?

Tüm gözler onların üzerindeyken Hoseok hyung araya girdi.

"Zaten yarın döneceğiz. Taehyung ve Rose'de birlikte kalsın, fazla para ödememiş oluruz. Birbirlerini yiyeceklerini düşünmüyorum. Size uyar mı çocuklar?"

"Rose rahatsız olmazsa benim için sorun değil."

"Cimri değilim ama fazla para vermektense birlikte kalabiliriz, sorun değil benim içinde."

"Güzel. O zaman içeriye geçelim? Donmak üzereyim."

Kollarımı Jimin'e sarıp içeriye girdim. Diğerleride bizimle birlikte içeriye girdiğinde resepsiyonun önüne geçtik. Birbirlerine yakın olan 4 oda tutup anahtarlarımızı aldık ve asansörü bulduk.

Rose çıkacağımız kata geldiğimizi söylediğinde hepimiz asansörden indik. Herkes odalarına ayrılırken Taehyung ve Rose koridorun sonundaki odaya geçti. En uzak oda onların odasıydı. Umarım kötü birşey yaşanmazdı.

Chaeyoung~

Anahtarla odanın kapısını açıp içeriye girdim. Taehyung oppa peşimden içeriye geçti.

Mr.Jeon ||  {Jikook} ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin