8 dalis

665 30 0
                                    

Pirmas vakaras, kai prarandi savo asmenybę, save pačia, nes darai tai, ko nenori. Kenti ir keiki visus, kurie prie to prisidėjo. Trokšti, kad greičiau viskas pasibaigtų ir galėtum grįžti į savo kambarį, kuriame būtum viena ir saugi. Tačiau ne visada lengva užmiršti tai, ką tenka čia patirti, ypač kai pabundi kiekvieną naktį visa išpilta prakaito ir išsigandusi.

Antras vakaras, kai stengiesi susitaikyti, kad esi niekam tikusi ir esi niekinga būtybė. Kai tau parodo, kur tikroji tavo vieta ir privalai susitaikyti. Tada iškyla klausimas ar verta kovoti, gal geriau pasiduoti ir mirti? Noriu ir trokštu pabėgti, bet kas jei pagaus? Visos gerai žino, kas nutiks jei bandys ištrūkti, todėl net nebando.

Trečias vakaras, kai esi visiškai palūžusi ir lieka tik tuščios viltys, kad kažkada pavyks iš čia ištrūkti.

Vėliau eina ketvirtas, penktas, šeštas ir septintas vakaras. Ir tada supranti, kad čia jau esi visą savaitę, kai tuo tarpu turėjai būti namuose. Ką galvoja artimieji, draugai ir visi kiti, kurie laukė mūsų sugrįžtant? Ar Teresa ir tai buvo suplanavusi, kaip ištrinti visiškai mūsų egzistavimą? Kaip turėtų tėvai jaustis, kai nežino nieko apie mane. Ar jie tiki, kad miriau, nes dažniausiai ir būna toks pareiškimas, kai dingsta žmogus. Tačiau pradėkime viską nuo pradžių, nuo pirmo vakaro, kai praradau savo asmenybę ir tapau viena iš tų, kuri kenčia ir pyksta, kad atsidūrė ten kur neturėjo būti.

Doloresa mane atvedė į svetainę, kuri buvo paskendusi rūke nuo cigarečių ir nuvedė prie sienos, kur buvo kitos merginos. Visos buvo gražiai išdažytos ir papuoštos, kad sužadintų vyrų fantazijas ir iškrypusias mintis.

Visos buvome išrikiuotos į eilę ir kiekvienas vyras kambaryje gali apžiūrėti, liesti ir rinktis sau patinkančias merginas. O mes negalėjome rodyti pasipiktinimo, nes jei išdrįsti pasipriešinti tai gero nelauk, tave primuša ir prie visų išprievartauja. Kad būtų tik vienas, kuris taip pasielgia, bet visada atsirasdavo ir kitų, kurie jausdavo malonumą žeminti ir skaudinti kitus. Apie tai buvau perspėta Doloresos, todėl žinojau, kas manęs gali laukti, todėl sukandusi dantis kenčiau tas šlykšes rankas. Kiekvieną merginą rinkosi ir išsivesdavo iš kambario, nenorėjau, kad mano eilė ateitų. Drebėjau visa, nes vis mažėjo merginų ir tada į kambarį, kaip viesulas, įsiveržė vyresnio amžiaus vyras, o iš paskos keli kiti grėsmingi vyrai.

-Visi dingstat man iš akių, o tu Semiau einam su manimi,- suriaumojo praplikęs ir pilvotas senis. Visi greitai pasišalino iš kambario ir tik gulėdama savo lovoje galėjau džiaugtis, kad šiandien aš to išvengiau, bet negalėjau atsikratyti to šlykštaus jausmo, kaip godžiai žiūrėjo vyrai ir net galėjau įskaityti iš jų akių, ką jie trokšta padaryti mums.

Per dienas mes turėjome dirbti laukuose, namuose, o naktimis išmokau nekristi į akis, ar išvengti, kad manęs nepasirinktų. Pradžiai mes dar trise bandėme laikytis išvien, tačiau vis labiau žiūrėjome savęs. Bendravau su kitomis, vienos buvo normalios, o kitos per daug pasikėlusios ir kaip jos sako: "esame ne jų lygio". Stengiausi rasti būdą, kaip iš čia ištrūkti, bet tai buvo labai sudėtinga, nes visą teritoriją saugojo apsauginiai ir nuolatos mus stebėjo kažkas iš prižiūrėtojų.

Semio vyrai kiekvieną dieną mus žemino, taip pat mėgo vieną kita smūgį suduoti. Jie taip puikiai mokėjo menkinti moteris, kad pradedi galvoti, kam išvis gyventi ir egzistuoti. Ne viena neatlaikiusi tokio spaudimo nusižudė, tačiau niekas to nesureikšmino, nes jos vieta visada užims kita.

Labiausiai man nepatiko Simonas, jis buvo vienas iš Semio vyrų. Nuolatos buvo piktas ir šiurkštus ir kažkodėl turėjau jam užkliūti aš, o tada jis pradėjo mane persekioti ir kabinėtis. Iš pradžių vengiau jo, bet tada sulaukiau neigiamos reakcijos, jis dar labiau lindo. Visada turėjau jam šokti, leisti bučiuojamai. Todėl ėmiausi kitos taktikos ir visada stengiausi jam nusišypsoti ir taip užsitikrinau, kad manęs niekas negali be jo paliesti. O aš išmokau jį valdyti pagal savo norus, o jis to net nesuprato.

Priklausau tik tau (Baigta)Where stories live. Discover now