Red Roses Black -I miss you
2 Gün önce Barıştan;
Nişantaşı'nda bir kafede beklerken kahvemi yudumluyordum. Gözlerim kapıdaydı. Tam olarak karşıma kim çıkacağını bilmiyordum o da beni görmemişti. Mavi gözlerimden tanıyabileceğini söylemiştim. İçeriye uzun, kumral saçları olan bir kız girmişti. Gözleri koyu yeşildi. Etrafa bakındığında gözleri benimkiyle buluştu ve gülümsedi yanıma doğru gelmeye başladı. Tam karşımda durduğunda güzel bir fiziğinin olduğunu gördüm.
"Barış bey değil mi?" dedi neşeli bir sesle.
"Yeşim hanım değil mi?" dediğimde gülümsedi ve karşı sandalyeyi çekti ve oturdu.
"Telefonda konuştuk ama şartları bir kere daha konuşabiliriz" dediğinde çarpık bir gülüş ekledim yüzüme.
"Şartlar belli, sen işini düzgünce yapacaksın bende paranı vereceğim." dedim.
"Tam olarak ne yapacağım?" dediğinde yüzü anlamsızca bana bakıyordu. Cebimden Mert'in fotoğrafını çıkardım ve masanın üzerine koydum. Yeşim eline fotoğrafı aldı ve bakmaya başladı.
"Çok yakışıklıymış gerçekten." dedi hayran hayran bakarken.
"Biletin hazır Japonya'ya gidiyorsun uçaktan indiğinde dışarıda araba bekliyor olacak seni otele götürecek. Saat 10 gibi mert otele gelir onu takip et. Zaten arayıp detaylı bilgi vereceğim." Bileti ona uzattığımda eline alıp incelemeye başladı ve çantasına koydu.
"Ona yakın davranacaksın anladın mı? Fotoğrafçı tuttum o da fotoğrafınızı çekecek." dediğimde kız gülmüştü.
"İşim bittiğinde ondan da bir ödül alırım artık."
"Mert kolay kolay senin tuzağına düşmez." dediğimde kız histerik bir gülüş attı.
"Hiç bir erkek beni reddetmedi. Merak etme sen." dediğinde kahve me uzandım ve içmeye başladım.
"Sen ne alırsın?"
MERT
Gözlerimi açıp etrafa baktığımda otel odasında olduğumu gördüm. Üzerimi değişmemiş gömleğimle yatmıştım. Yatakta doğrulduktan sonra ellerimi saçlarımın arasına getirdim ve dünü hatırlamaya çalıştım. Otele geldiğimizde o kızı odasına kadar çıkarmıştım. Odası iki oda yandaydı. İsmini söylemişti fakat hatırlamıyordum. Oturduğum yerden kalkıp banyoya girdim ve yüzüme su çarptım hala uyku sersemiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çift Göze Aşık
Romance26.11.2013 Ƹ̴Ӂ̴Ʒ © Her hakkı saklıdır Kapak; Özgür Demirkan https://my.w.tt/RYy5EOA9XL Yeni hikayem Tutsak Yayında👈🏻