Yorum Önemli Tabii

2K 59 4
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bir yeni bölüm değil sadece bir kaç kişinin yorumlarını gözlemledim ve söylemek istedim...

Öncelikle bana şöyle yorumlar geliyor, neden her zaman hikayeye başladığında karekterler uyanıyor. Uykusundan uyanıp hikayeye devam ediyor. :)

Çünkü bir insan her zaman hayatına uyandığında başlar. Yeni bir sayfa misali. Ben yarın ki hayatıma uyandığımda başlayacağım ve son nefesime kadar da öyle olacak. Belki de öldüğümüzde bile öyle başlayacağız..Ben böyle başlıyorum ve karekterler de hayal ürünü olmasına rağmen insancıl özelliklere sahip bu yüzden onlarda öyle başlıyorlar. Bence bu çok normal bir şey.

Ve bir sonra ki şey ise, betimleme ve akıcılık. Bu iki kavram çok ince bir çizgidedir. Bunu yakalamak kendi açımdan zor. Bazen betimlemeyi çok yapıyorum fazla diyorlar bazıları ise az diyorlar. Sizler için bunun ortası yok. İkisini eşit tutmaya çalışıyorum ve çoğu kişiden yorumlar ise anlatımın çok akıcı oluyor. Ne mutlu bana. Eleştiri her zaman kötü olmaz güzel bir eleştiride vardır. Bana genellikle güzel eleştiriler geliyor.Lütfen hatalarımı da eleştirin ben bundan hiç üzüntü duymam.

Yorumlarınız her zaman önde bunu unutmayın siz olmasaydınız 123K kişi bu hikayeyi okumasaydı ben bunu yazamıyor olacaktım. Çünkü siz bir şey yazarsınız ve bunun karşılığını da görmek istersiniz. Kimse bir kişi okusa bile yazacağım tribine girmesin lütfen. Öyle bir şey yok benim açımdan güvenim sarsılır ve bir daha yazmaya teşvik olamam. Hikayeye uzun bir ara vermiştim hem kişisel yönden hemde duygusal yönden. Ama birileri çıkıp 'Sen canını sıkma' ya da 'Biz senin yanındayız'  diyorsa ben gerçekten de çok şanslıyım. Her geçen gün farklı şeyler öğreniyorum ve size yansıtmaya çalşıyorum. Ve bundan çok mutluyum. Her zaman sorularınızı cevaplamaya hazırım. Her yönden. Benimle konuşanlar genellikle şöyle derler. "Ne kadar da sıcakkanlısın." Ben burada kendim gibi hissediyorum burada nasılsam sokakta da öyleyim. Dediğim gibi her zaman buradayım ve yanınızdayım :)

Beni seven ve destekleyen herkese selam olsun :) :*

Bir Çift Göze AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin