Milky Chance -Stolen Dance
Bu bölümü idol yazarıma ireme ithaf ediyorum...♥
Mira
Kızlarla marketten karton kutu aldıktan sonra odalara göz gezdirdim zaten evde pek eşya yoktu klasik öğrenci evi. Yeşil renkte ki odama baktığımda yüzümü buruşturdum. En çokta oda rengimden kurtulacaktım yeşilden daha iyi bir renk vardır eminim. Kesinlikle yeşil değildir yoksa kendimi bir yerden atardım. Herkes iş bölüşmüştü. Ben mutfaktaki eşyaları toparlayacaktım kollarımı sıvadıktan sonra işe koyuldum.
Ece yanıma geldiğinde etrafı güzelce süzdü ve gözlerini bana devirdi.
"Senden ev hanımı olur." dediğinde ona aldırış etmeden karton kutuyu kenara çekip içeri koltuğa oturdum. Gerçekten de yorulmuştum. Aslı iki bavulla yanımıza geldiğinde kendini koltuğa atmıştı. Ona şaşkınca bakarken bizi fark etti ve soru sorar gözlerle bakıyordu.
"Gerçekten de bu kadar eşyan mı var?" ece kanepede iyice yayıldıktan sonra gözlerini aslıya devirdi.
"Aslında… Hepsi kıyafet. Diğer eşyalarımı daha koymadım." Ona gerçekten mi dercesine bakıyordum. Benim tüm eşyalarımı toplasak iki bavul etmezdi. Kapı zili çalığında birbirimize bakmıştık kimseyi beklemiyorduk. Ayağa kalktım ve kapıyı açtım kapıda dikilenler ise tahmin ettiğim kişilerdi.
"Selam kızlar." yılmaz tek kaşını kaldırıp bana baktığında ona gülümsemekle yetinmiştim. Mert içeri geçtiğinde onu dikkatlice süzmüştüm. Üzerinde siyah sweatshirt içinde ise sade bir tişört vardı. Kolundaki şık saatte gözümden kaçmamıştı.
"Neden geldiniz siz?" ece merakla sorarken Burak çoktan Ece'nin yanına ilişmişti bile.
"Çünkü... Biz size yardım etmeye geldik. Ev için." Ev için mi? ama ben mertte ya da herhangi birine haber vermemiştim ki.
"Siz nereden öğrendiniz?" dediğimde yüzlerinde ki ifade bir an donmuştu ve birbirlerine bakmaya başlamışları. Bu kadar zor bir soru mu sormuştum?
"Aslı söyledi. O söylemese senin söyleyeceğin yok." mert yanıma geldiğinde bana 'haklıyım' bakışları atıyordu söylediğinde haklı mıydı maalesef evet.
"Vakit olmadı. Daha yeni öğrendim bende." dedim kedi bakışlarımla mertte bakarken.
"Biz çocuklarla karar verdik eve gidip boya işini halledeceğiz siz de buradaki eşyalarınızı toparlayın." yılmaz bunu kendinden emin bir şekilde söylediğinde ona 'emin misin?' bakışlarımı gösteriyordum.
"Nakliyeciyi aramam lazım yarın gelsin." elim telefonuma gittiğinde yılmaz ortaya atıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çift Göze Aşık
Romance26.11.2013 Ƹ̴Ӂ̴Ʒ © Her hakkı saklıdır Kapak; Özgür Demirkan https://my.w.tt/RYy5EOA9XL Yeni hikayem Tutsak Yayında👈🏻