Ƹ̴Ӂ̴Ʒ -24-

4.3K 175 35
                                    

'Bir daha da beni aramadı.Ben de onu aramadım.Beni öldüren bir adama ne diyebilirdim ki? En fazla kusursuz bir cinayet işlediği için tebrik edebilirdim.Ama ölü kadınlar asla konuşmazdı...'

Indila -Love Story

Yılmaz GÜVEN

Bir yandan domatesleri doğrarken bir yandan da aslıyla konuşuyordum ona leziz bir sofra kuracaktım. Oturduğu yerden doğruldu ve yanıma doğru geldi bana bakıp güldüğünde ona anlamsızca baktım.

"Dışardan söylesek daha iyi olacak bence." dediğinde ona gözlerimi kıstım.

"Ben yemeğimi hep kendim yaparım küçük hanım, en profesyonel aşçı bile yapamaz benim yaptığımı!" dedim parmağımı ona sallayarak konuşuyordum.

"Peki, o zaman sana inanıyorum." dediğinde gözleri şüpheyle bakıyordu. Onun bu haline güldüm ve kollarından tutup sandalyeye oturttum.

Tekrar işime döndüğümde salatalıkları yıkayıp kesmeye başladım...

Masayı hazırladıktan sonra son kez baktım ve aslıyı çağırmak için odama çıktım bir saattir oradaydı sinirinden beni boğazlayabilirdi. Kapıyı açtığımda yataktan kalktı ve yanıma geldi.

"Sonunda çok acıktım." dediğinde gülmüştüm kolumu omzuna attım ve odadan çıktık.

"Parmaklarını geçtim ellerini bile yiyebilirsin bebeğim." dediğimde yan yan bakmıştı. Masayı gördüğünde şok olduğu her halinden belliydi benden bu kadarını beklemiyordu eminim. Masaya oturduğunda bende karşısına oturdum.

"Harika görünüyorlar" dediğinde hemen yemeye başladı bu haline gülmüştüm. Mert gittiğinden beri her şey çok güzel gitmişti tabi bunu sadece kendimiz adına konuşuyorum...

"Yılmaz, mert aradığında aslında toplantısı yoktu değil mi, sadece konuşmamak için kapattı?" Bu soruyu beklemediğimden biraz şaşırmıştım.

"Bilmiyorum aslı mert o kadar değişmiş geldi ki bana, sesi bile değişmişti. Neden konuşmak istemiyor bilmiyorum." onu kaç kere aramıştık bazen açıyor konuşuyorduk ama mira konusuna gelince susuyordu. Suat amcaya da neler olduğunu sormak istiyordum ama evde yoktu iş için Japonya'ya gitmişti.

"Mira günden güne umudunu kaybediyor. Onun için endişeleniyorum..."

"Bende." dedim kısık bir sesle. Neler olacağını zaman gösterecekti.

Ece AKSOY

Sahil havası çok güzeldi yarım saattir yürüyorduk bir bank gördüğümde sevinmiştim, oraya doğru gittiğimde Burak da peşimden geldi ve oturduk.

Bir Çift Göze AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin