8. rész (+18)

3.4K 201 44
                                    

Miután ez a csodás mondat elhagyta ajkaim Tae rögtön felült majd pólómat ráncigálta le rólam. Szószerint, leráncigálta. Biztos vagyok benne, hogy meg fogom ezt bánni, de nem érdekel. Szeretem Őt, s a történtek alapján Ő is engem.

Miután sikeresen megszabadítottam én is a felsőtestét borító anyagtól mutató ujjammal végszántottam mellkasán, egészen alhasáig. Két ujjamat a nadrágjába akasztottam majd kínzó lassúsaggal kezdtem el lehúzni róla, közben végig tartva a szemkontaktust. Helyzetünkön újra fordított, így alulra kerültem ismét. Hevesen tapadt ajkaimra, majd újabb szívás foltokat hagyott a nyakamon, a mellkasomon, a kulcscsontomon, és persze mindenhol máshol, ahol érte testemet. Miután ezt megunta lehúzta nadrágomat, vele együtt a boxeremet is. Egyáltalán nem bántam, hisz már nagyon szorított. Tényleg, azt hittem szétreped a nadrágom. Mikor meglátta a nemességemet enyhén elpirult. Hát nem csodálom, elég szép mérettel büszkélkedhetek.

Miután kicsodálkozta magát, belső combomat kezdte puszikkal behinteni egyre közelebb kerülve már igen csak merev tagomhoz. Hirtelen megéreztem, ahogy makkomra csókol majd azt kezdi el szívogatni, nyalogatni. Mintha a mennyben lennék. Ezt már biztosan csinálta mással is, hisz olyan ügyesen használja nyelvét, hogy esküszöm ennyitől el tudnék élvezni! Egy hirtelen mozdulattal pedig elnyelte egész férfiasságomat, erre én egy nagyon hatalmasat nyögtem. Éreztem, ahogy elmosolyodik, majd már csak arra eszméltem fel, hogy mozgatja a fejét. Egyenletes tempót diktált, én pedig csak nyögtem és vergődtem alatta. Mikor már elkezdtem érezni az orgazmus első hullámait, megszólaltam.

-Taeh...éhn..mindhjárt...- nem is engedte, hogy végig mondjam rögtön elhúzódott, mire tőlem egy eléggé dühös pillantást kapott. Ő csak felkuncogott, majd saját alsóját is levette.

Hat be kell vallanom, éppenséggel neki sem a legkisebb. Na jó, szerintem neki van a világon a legnagyobb. Csak azon tudtam törni a fejemet, hogy ez mégis, hogy fog belém férni. Komolyan, a felét se bírnám ki. Mikor meglátta, hogy mennyire megijedtem a látványtól csak arcomra simított.

-Nyugi, vigyázok rád- suttogta ajkaimra majd egy gyors puszi után ujjait tartotta a számhoz. Engedelmesen engedtem le államat, így három ujjat kezdtem el szopogatni. Tae pedig ezt ajakit harapdálva figyelte végig.
Pár perc után kihúzta ujjait az ajkaim közül, s veghúzta azokat oldalamon, egyenesen a fenekemig. Egy jól eső borzongás futott végig rajtam, de ez rögtön meg is szűnt mikor megéreztem magamban első ujjat. Erősen vállához kaptam, mire ő kicsit felszisszent, de vette a lapot és lassított ujja mozgásan. Mikor már kellőképp ellazultam második ujját is belém vezette, majd ollózó mozdulatokba kezdett, hogy jobban táguljak és a valódi aktus ne legyen olyan fájdalmas. Az nem fájt annyira, mint az utána történtek. Először nagyon kellemetlen volt, de pár puszit lehelt az arcom különböző pontjára, így a fájdalom rögtön elmúlt. A harmadik ujját szinte már meg sem éreztem, így pár perc tágítást követően kihúzta belőlem ujjait.

-Bízol bennem?- kérdezi Taehyung. Erre csak egy határozott bólintással feleltem, kár volt, majd megéreztem magamban a tagját. Te jó ég! A hirtelen ért érzés miatt felvisitottam, és a könnyek csak úgy folytak a szememből. Nagyon feszített, fájt, s ennek tetejébe még égetett is. Azt hittem, mentén szétszakadok. Tae vállára fogtam és próbáltam magamtól eltolni, de nem sikerült. Kezeimet elhúzta onnan, és fejem mellé helyezve összekulcsolta ujjainkat.

-Taeh..nem bírom..húzd ki...khérlek- mondtam elhaló hangon, mire ő csak könnyeimet lepuszilta, és ajkaimra is kaptam egy hasonló csókot.

-Lazíts...így...egyikonknek sem jó- mondta nehezen. Én ujjait jobban szorítottam, míg ő újra nyálas puszikkal kezdte belepni az arcomat. Nagyjából két perc telhetett el, én pedig csipőmet fellökve bolíntottam, hogy mehet. Egy utolsó csók, és szinte teljesen kihúzódott, aztán erőteljesen lökte magát vissza, és ezt folyamatosan ismételte.Erre a tetteire csak nagyokat nyögtem, bár már inkább visítoztam. Rohadt jól csinálja. Mostmár mindig én akarok lenni a passzív fel, sokkal jobb.

-Kookiehh....rohadt szhűk vhagy basszhus- mondja Tae mire egyre erősebbeket lök, s természetesen tempóban is gyorsított. Mikor már éreztem, hogy közeledik a csúcs Tae lökött egyet mire én felkiáltottam.

-Megvagy nyuszi- mosolygott rám, és próbált újra ugyanarra a pontra lökni, ami sikerült is neki, hisz folyamatosan találta el egymás után a gyenge pontomat. Nem is kellet sok, pár utolsó lökés után már egymás nevét nyögve élveztünk el. Én a hasfalamra, ő pedig belém. Ezután pár "levezető ütést" kaptam, majd véglegesen kihúzódott belőlem és egy zsepiért nyúlva letörölte rólam a hasamra csapódott örökítő anyagot.

Pihegve feküdtünk egymás mellett, légzésünket próbáltuk helyre hozni, majd mikor ez sikerült Tae mellkasara húzott és betakarta magunkat.

-Szeretlek, Nyuszim!- ezután még gyengéd puszit hintett hajzuhatagomba, majd mindketten álomra hajtottuk fejünket.

Kár, hogy hittem neki...

—————
Remélem ez a rész is elnyerte tetszéseteket! Ha esetleg helyesírási hibát találtok benne, akkor ne haragudjatok, de nagyon fáradt vagyok!😅😅

Legyen szép estétek, vagy napotok, attól függ mikor olvassátok!😬
Puszi a pocitokra💓

azon a napon | taekook ff (befejezett)Where stories live. Discover now