Kellemes olvasást kívánok ehhez a részhez! ❤️❤️❤️
Miután teljesen elfogyasztottuk az általam készített, isteni finom gofrikat mind a ketten a szobámba vonultunk, miszerint mi most filmet nézünk. A választásunk egy akció filmre esett, de igazából nem nagyon figyeltem az eseményeket. Jobban érdekelt az a csoda, aki a mellkasomon pihenteti a kicsi fejét. Szívesebben voltam azzal elfoglalva, hogy haját egyenletesen cirógassam, s próbáltam egy pillanatra se abbahagyni. Tudom, hogy imádja, mikor így simogatom.
Sokat gondolkoztam. Hogyan jutottunk mi ide? Az egykori legjobb barátom, kit már két éves koromban ismertem, most itt fekszik rajtam és szerelemmel telt íriszekkel pillantok rá. Eközben nagyon sok minden történt. Tisztán emlékszek a napra, mikor a veszekedesünk után mentem iskolába. Azt hittem, hogy még meg tudom vele beszélni és minden a régi lehet. Ehelyett, már mikor a terembe léptem a székem ragasztóval volt tele nyomva, a padomra pedig különböző bántó szavak voltak írva. Ez volt az első nap, mikor mindenki szeme láttára alázott meg, s ezt végig nézte.
Végig nézte, ahogy sírva rohanok ki a teremből...
Teltek a hetek, egyre többet bántott. Szavakkal és tettekkel. Nem is tudom melyik fájt jobban. Egy használt óvszer a padomban, vagy mikor hozzám vágta, hogy az az övé volt. Hisz, szerettem. Szünet nélkül szerettem őt. Még most is, minden egyes porcikájában szerelmes vagyok.
Ha tehetném egyesével csókolgatnam végig az összeset, majd újra és újra megtenném ezt. Közben pedig testét simogatnam, bárhol, ahol csak érem. Hogy őszinte legyek örülök, hogy aznap megvert és kórházba kerültem. Ha nem történt volna meg, valószínűleg most nem feküdne itt rajtam. Az is lehet, hogy tovább szívta volna a vérem a baromságaival.
Namjoontól ez nem volt szép húzás, nem tudom mit árthattam neki, de elmondása szerint elvettem tőle a legjobb barátját. Tudom, hogy ők régen Hobival szinte testvérek voltak, de nekem nem állt szándékomban "elrabolni" tőle. De ha mégis, ennyiért ekkora bosszút állni? Felesleges volt, elég fájdalom lehetett volna már az is, hogy a legjobb barátom, aki egyben a szerelmem, nincs mellettem.Egy fejrázással tereltem el gondolataimat, hisz nem akarom magamat ezen rágni. Ez a múlt. Nekem ehhez nincs kedvem. A jelenben akarok élni, a szerelmemmel. Próbálom mindennél jobban magamhoz láncolni, és reménykedek abban, hogy ez nem lesz ellenére.
Az említett személy meztelen hasamat kezdte el simogatni, majd mellkasomra hintett egy csókot.
-Szia Kookie- nézett fel rám gyermekies mosolyával, mi a mai napig melengető hatást kelt szívemben.
-Szia Szerelmem- mondom, mire ő elpirulva hajtja vissza a buksiját mellkasomra. Álla alá nyúlva emelem meg, így rálátást nyerek igen csak elszineződött pofijára, amit rögtön megmosolygok majd egy gyors csókba invitálom.
-Nem megyünk el strandra?- kérdezi tőlem csillogó szemekkel.
-Amúgy iskolába nem kene járnunk?- nevetek fel kínosan, mire neki értetlen tekintete vette át az uralmat azon a gyönyörű kis arcocskáján. -Most miért nézel így?-
-Nem kaptál e-mailt?- kérdi zavarodva, mire én nemlegesen rázom a fejemet, míg telefonját előkapva kezd valamit keresgélni. Pár pillanat után egy képet nyom a szemem alá, amin fel van tüntetve, hogy az utolsó hetek elmaradnak, valami újítás miatt. Szemeim rögtön felcsillanak és el is mosolyodok.
-Akkor mehetünk strandra- mosolyogva emelkedik fel rólam, és egy gyors puszi után elindul összepakolni. Mint már említettem a fél ruházata itt van, és ez alól a fürdő nadrág sem képez kivételt. Háti táskáinkba gyorsan összedobáltunk minden szükséges dolgot, majd gyalog indultunk útnak. Nincs tőlem nagyon messze, hisz a központban élek. Kezeinket összekulcsolva tartjuk magunk között, néha-néha egy szerelmes csókot lopva a másiktól.
Így sétálunk el egészen a fürdő bejáratához, ahova belépve rögtön a kasszához lépünk. A jegyeket kiváltva sietünk az öltöző felé, ahol Taem másodperc toredeknyi idő alatt öltözik át. Példáját én is követtem, és mostmár csak két nyugágyat kéne találnunk. Hosszas keresgélés után találtunk számunkra kettő tökéletes napozást biztosító ágyat, majd arra lepakolva cuccainkat indultunk el a strandon.
Mit ne mondjak elég sokan nézték meg maguknak Taet, én pedig ezen jót mosolyogtam. Hát barátaim...nem ti élveztetek a nyögeseit, hanem én, tehát nincs félnivalóm. Persze Tae ezt nem így fogta fel és miután már az ötödik lány is rám kacsintott az elmúlt tíz percben Szerelmem dühösen fordult be elém.
-Élvezed?- kérdezi, miközben a szemöldökét ráncolja.
-Téged is ugyanúgy megbámulnak- mondom durcásan, hisz igazam van.
-Az más- kijelentésére felnevettem, majd egy forró csókra közelebb húztam magamhoz, ezzel is jelezve, hogy ő foglalt, ahogy én is. Újra összefontuk ujjainkat és így indultunk tovább.
Hosszas séta után találtunk egy medencét, ahova csak külön jeggyel lehet bejönni, és mi természetesen vettünk ilyet. Miután felmutattuk az ide illő belépőket, egy kisebb barlangos részbe vonultunk, ahol a víz alatt fények cikáztak és a közepén egy pezsgő rész található.
Gonosz, de mégis élvezetes ötletem támadt. Mivel még bőven délelőtt van, ide senki nem fog jönni, pláne nem ebbe a kis részbe. Taet közelebb húztam magamhoz, majd feneke alá kapva emeltem ölembe és csókoltam meg.
-Mit szólnál egy kis rosszalkodáshoz?- kérdezem tőle, mire ő fülig pirulva próbál kiszállni az ölemből, de nem engedem -Naaa, élvezni fogod, baba- suttogom fülébe, mire tisztán érzem, hogy kirázza a hideg. Elhúzódok tőle, és látom, hogy rábólint ötletemre.
Életem legjobb medencézése lesz...
————
Köszönöm, hogy elolvastátok!☺️
Nagyon fáradt vagyok mostanában, tehát nem tudom mikor lesz folytatás.
Sietek vele!!❤️❤️❤️Puszi a pocitokra, drága olvasóim!💚
ESTÁS LEYENDO
azon a napon | taekook ff (befejezett)
FanficTaehyung és Jungkook már kicsi koruk óta legjobb barátok, de ez egy napon gyökeresen megváltozik. Ennek pedig oka, hogy Taehyung képtelen elfogadni legjobb barátja másságát. Folyamatosan bántalmazza míg nem egy nap túl messzire megy, s akkor már az...