Elhúzódott a nyakamtól, es mélyen szemeimbe nézett. Halványan elmosolyodott majd megcsókolt. Mikor elvált tőlem én gyengéden letettem őt a medence aljára és kinyúltam a nadrágjainkért. Feladtam rá a textilt, közben pedig szándékosan vegsimítottam a tagján, mire ő elég gyilkos pillantásokat küldött felem. Én is felöltöztem, majd leültem a medencébe és drágámat az ölembe húztam.
-Amúgy...- nézett fel rám- Ez rohadt jó volt- kuncogott fel, mire én hátát kezdtem el simogatni és vállára pusziltam.
-Szerintem is- hagytam jóvá gondolatait én is, ő pedig kipattant az ölemből, amit én nem értettem -mi a baj?-
-Játsszunk!- kiáltotta gyermekies mosolyát megvillantva, de reagálni se volt időm elővett egy vízipisztolyt, fogalmam sincs honnan, és arcon priccolt vele. Pár szúros pillantás után elindultam fele, mire ő hátrálni kezdett, de valakibe beleütközött. Bocsánatot kért a lánytól, de mikor a lány jobban végig mérte Taehyungot felkiáltott.
-TAETAE?- kérdezi majd reakciót meg sem várva ugrott az említett nyakába, Tae pedig rögtön viszonozta ezt. Nem tudom ki ő, életemben nem láttam. De a legfontosabb; miért ölelgeti az én barátomat? Odasétáltam melléjük és elkezdtem köhögni, hogy észrevegyenek és elszakadjanak végre egymástól. Ez meg is történt, és Tae mellém lepve karolta át a derekamat, ami miatt persze a lánytól kaptunk pár nem tetsző tekintetet, bár nem értem miért.
Bár így is maradt volna...-Seo? Hát te? Hogy-hogy itt?- kérdezi a lánytól, mire ő visszavezeti tekintetét Taera, és kezdett el szélesen mosolyogni rá.
-Itt leszek Szöulban pár napot, tudod apum üzleti ügyei, meg ilyesmi- meséli a lány, és még láttam, hogy folytatni akarja, de megelőztem.
-Te ki vagy?- kérdeztem tőle kicsit lekezelően, mire ereztem, hogy Tae izmai megfeszülnek. Felé pillantottam és tökéletesen láttam, ahogy tátogja a lánynak, hogy "ne". Értetlen pillantasokkal illettem, mire a lány kuncogni kezdett.
-Ti együtt vagytok?- kérdezi a ribanc, mire mind a ketten bólogatni kezdtünk. -Nem is meséltél neki rólunk?- kérdezi Taetől, miközben közelebb lépett hozza és végsimított mellkasán. Pillanatok alatt löktem le magamról a kezét, és karjaimat összefontam mellkasom előtt.
-Mostmár mesélhetsz- mondom szemforgatva.
-Na jó én magtokra hagylak titeket, majd beszelünk, vagy nem- hadarta el a lány, majd megfordult és kiindult a medencéből. Én még mindig Taet bámultam egyre ingerültebben, rajta pedig tisztán látszott, hogy gondolkozik, miképp is mondja el, hogy ki is ez a lány.
-Ő...Seo volt -sóhajtott- volt vele egy egy éjszakás kalandom- mondta, nekem pedig az állam a víz tetejét súrolta. De csak egyetlen kérdés zakatolt a fejemben.
-Mikor?- kérdeztem kétségbeesetten, egy kisebb gúnnyal a hangomban. Egyre jobban kerülte pillantásomat, ami jelen esetben eleg irritáló.
-Mikor szakítottunk.- mondja, mire nekem szemeim könnybe lábadnak és sarkon fordulva rohanok ki a vízből.
Eszembe jut, hogy mennyit szenvedtem miatta akkor. Utáltam magamat, hogy elhittem szeret. De ha szeretett, akkor miért ment el rögtön a szakításunk után egy kibaszott lányhoz? Azt mondta, hogy 100%osan meleg. Én elhittem. Én szeretem őt. Miért csinálja ezt velem? Miért kell benne mindig csalódnom? Miért jó ez neki? Miért nem lehetünk viszályok nélkül együtt? Boldogak lennénk. Együtt. Ketten.
Miért ment el hozzá? Honnan ismeri? Miért nem mondta el? Miközben SMSt írt, aközben éppen a csaj kényeztette őt? Vagy esetleg mikor azért könyörgött, hogy találkozzunk és nem reagáltam, utána hozzá ment? Miért nem mondta el korábban? Mire volt ez jó neki? Mintha újra darabokra törné a szivem. Láttam rajta, hogy nem hazudik, tehát végülis nem csalt meg. De nem számít ez annak? Szerintem de. Idegesít és zavar a tudat, hogy más is hozzaért-méghozzá egy hülye kurva-, miközben Ő az enyém. Ha nem is voltunk hivatalosan együtt, én neki adtam magamat. Aztán mikor kibékültünk én is magamévá tehettem őt.
Egymasé lettünk. Szeretjük egymást, elvileg.Miért nem lehetünk együtt fájdalommentesen?
—————
Köszönöm, hogy elolvastad és remélem tetszik nektek, és előre is köszönöm a visszajelzéseket! ❤️❤️Puszi a pocitokra!💚
VOCÊ ESTÁ LENDO
azon a napon | taekook ff (befejezett)
FanficTaehyung és Jungkook már kicsi koruk óta legjobb barátok, de ez egy napon gyökeresen megváltozik. Ennek pedig oka, hogy Taehyung képtelen elfogadni legjobb barátja másságát. Folyamatosan bántalmazza míg nem egy nap túl messzire megy, s akkor már az...