A szobába érve lassan lehelyez az ágyra, és ő is fölém kerekedik. Felső testemet kényzezteti puha kezeivel és közben mindenhol csókokkal hint be. A nyakamat is jól megkínozza, de ebből a kellemes érzésből természetesen a kulcscsontom sem marad ki. Mellbimbóimhoz érve, míg az egyiket ujjával morzsolgatja, a másikat nyelvével veszi kezelésbe. Cselekedeteit bőven díjazom nyögésekkel és sóhajokkal is egyaránt. Elfelejtettem már, hogy milyen érzés, ha téged kényeztetnek. De ez mindennel felér.
Szerelmemnek tetszik a hangom, hisz tisztán érzem, hogy kuncog. Hajába túrva emelem meg fejét és húzom magamhoz egy csókra. Melegítőjét lehúzza magáról, amit én beharapott ajkakkal nézek végig.-Na, még mindig tetszik?- kérdezi, majd kezeimet megfogva simít át mellkasán, egészen férfiasságához, ahol már kezemet már én irányítom és a bőrt kezdem rajta húzogatni. Taehyung fejét hátravetve élvezte kényeztetésemet, majd egy idő után megelégelte és engem újra teljesen eldöntve az ágyon csípőmre ült. Lehajolt hozzám egy szenvedélyes csókra, de ennek a vége az lett, hogy tagjaink egymáshoz simultak, és egy nagy nyögés szakadt fel torkomból.
A alsómat eltávolítva rólam kezdi el kényeztetni combjaimat. Türelmetlenül ficánkolok alatta, de az istenért sem akar hozza érni nemességemhez.
-Taehyung, esküszöm magamhoz érek, ha nem csinálsz valamit!- szólok rá erélyesen és persze ez meg is teszi a hatását. Hirtelen egy határozatot mozdulattal nyeli el az egész farkam.
Tövig. A. Torkában. Vagyok.
Pár másodpercig úgy hagyott, majd mikor kiengedett köhögött néhanyat és felmászott egy csókra.-Csináltam- nyalta meg felső ajkát, én pedig még mindig hatása alatt vagyok az előbb történteknek.
-To...tovább- lihegtem, mire ő egy utolsó puszit nyomott a számra. Oldalam cirógatása közben mutató ujjával masszírozni kezdte az ánuszomat. Pár másodpercig csinálta, aztán erősen nyomta belém. Felnyögtem az érzésre, hisz elég régen volt, amikor én voltam a passzív fél. Taehyung nyálcsorgatva nézett végig rajtam, ahogy kelletlenül vergődök alatta.
Immár két ujjával okozott nekem örömöt, de miután ezt is megelégelte a harmadik ujját is felhelyezte. Azt hiszem mind közül ez volt a legkellemetlenebb, mégis jó érzés volt. Nem sokáig tágított, hisz már előnedve is utat tört magának és én is elég türelmetlen voltam. Őt akarom magamban, nem az ujjait. Mintha gondolataink egy szálon futnának, kihúzta belőlem csontos, vékony s nem mellesleg hosszú ujjait. Kezével markot formálva húzott egyet-kettőt péniszen, viszont a látvány teljesen lesokkolt. Ebből csak az ébresztett fel, amikor kezeimet megfogva kulcsolta össze ujjainkat és a fejem mellé helyezte.
-Köszönöm... Kook- ejti ki nehezen a szavakat, majd egy erős lökessel tövig merül bennem. Megáll. Teljes méretet magamban tudhatom és áll. Ujjainkat az eddigi legszorosabban fűzzük össze, és csoda, hogy egyikőnknek sem törnek a kis tagjai.
Lehajtotta fejét egy érzelmes csók erejéig és közben csípőjével lökött. Szájába nyögtem a hirtelen jött érzés miatt, ő pedig kuncogni kezdett. Tovább mozgott végig tartva a szemkontaktust. Nem volt ellenemre, hisz mindent láttam az íriszeiben.
Mintha magam előtt látnám az elmúlt egy év történéseit. Mintha tükörbe néznék, és párom minden Tae általi érzést belevetne most ebbe a szeretkezésbe. Látom önmagamat a tekintetében, és érzem, hogy csak mellette tudok a valódi önmagam lenni. Hisz Ő volt mindig is a legjobb barátom, s mostmár a szerelmem is.
-Nem kell so...AHHHHH- próbálok egy mondatot kinyögni, de a végére prosztatámat találja el a szerelmem, és egy hatalmasat visítok. Ezután persze pironkodva elfordítom a fejem, hisz már rég adtam ki magamból ilyen hangokat.
-Most jön..a jó rész- egyik kezét kifejtette ujjaim közül és tagom köré fogva kezdte mozgatni csuklóját. Közben folyamatosan mozgott bennem és minden lökésével elérte a gyenge pontomat. Nem kellett sok idő, hisz mikor lehajolt hozzám egy lágy, mégis szenvedélyes csókhoz akkor végleg kiengedtem magamból a nedvemet. Tae az én ajkaimba harapta élvezett belém, majd kezét lefejtette a nemesebbik felemről és utolsó lélegzetvételnyi erejével kihúzodott belőlem és mellém dőlt.
-Szeretlek, boldog egy évet!
-Én is Téged Nyuszim! Legboldogabb...
Ezután már csak egy plédet húztunk magunkra és mikor már Tae elaludt mellettem, kilopództam a fürdőbe. Letakarítottam magamról a saját élveztemet és aztán szerelmem nedvét is kimostam magamból. Nem kellemes érzés, de miatta megéri.
A rózsás, romantikus fürdés pedig majd máskor...Visszatérve a szobába pár percig csak álltam és bámultam az előttem fekvő csodát. Hisz Ő egy csoda.
A legjobb dolog, amit történhetett az életemben, az az, hogy megismertem Taehyungot. Úgy vélem, hogy aznap, mikor kórházba kerültem miatta, az életem gyökeres fordulatot vett. És nem rossz értelemben.
Egyáltalán nem...A lehető legjobb értelemben.
—————
Szóval, ez lenne az utolsó rész.
Mindjárt elsírom magam.
Lesz egy epilógus még, amit nem tudom mikor hozok, de sietek vele.
Azután még kaptok egy lezáró részt, és egy kis érdekességet a könyvről.
Addig is legyen szép napotok, kedveskéim! ❤️❤️❤️Puszi a pocitokra!💚
YOU ARE READING
azon a napon | taekook ff (befejezett)
FanfictionTaehyung és Jungkook már kicsi koruk óta legjobb barátok, de ez egy napon gyökeresen megváltozik. Ennek pedig oka, hogy Taehyung képtelen elfogadni legjobb barátja másságát. Folyamatosan bántalmazza míg nem egy nap túl messzire megy, s akkor már az...