Kellemes olvasást a majdnem utolsó részhez!😝❤️
A napok, hetek s hónapok csak úgy rohantak el mellettünk. Mindig azt mondják, hogy ha jó társaságban vagy gyorsan repül az idő és ez így is van. Taehyung hozzám költözött. Minden napot együtt töltöttünk, és mindegyiket ugyanúgy élveztem. A suliból, mivel utolsó évünk volt, kiiratkoztunk és mivel mind a ketten kitűnő átlaggal rendelkeztünk engedélyezték, hogy magántanulók legyünk.
Ma az egy éves évfordulónkat ünnepeljük, és már alig várom, hogy felébredjen mellettem. Fejemet mellkasán pihentettem, meztelen hasfalán pedig köröket kezdtem rajzolgatni. Cirógattam testét ott, ahol csak értem. Egy kis idő elteltével megmozdult, nyammogott párat majd karját derekamra helyezve húzott magához közelebb.-Csak maradjunk így- motyogja lefelé, én pedig kuncogok aranyosságán.
-Keljünk, ma nagy nap van- mosolyodom el, hisz mondhatni már az egész napot elterveztem, dehát... valami mindig elrontja.
-Mi van ma?- kérdezi fáradtan, mire én minden cseledetemmel felhagyok és felülök elé.
-Elfelejtetted...- suttogom, és érzem, hogy könnyek gyűlnek a szemembe.
-Kicsim, mi a baj?- emeli kezét, hogy arcomra simítson, de én azt ellököm és felállva az ágyról, berohanok a fürdőbe. A hideg csempére ülök, hátamat a falnak támasztva.
Nem kéne ennyire kiborulnom, dehát kinek nem esik rosszul ha az egy éves fordulójukat elfelejtik?
Pár perc múlva kopogásokat hallok kintről, amit valószínűleg Tae okoz.-Jungkookie, kicsim, mi a baj? Nyisd már ki könyörgöm- tehát még mindig nem emlékszik.
Csak ültem a csempén, könnyeim pedig megállás nélkül potyogtak. Tudom miért bánt ennyire, hisz eddig minden hónap fordulónál ő köszöntött hamarabb. És most..elfelejti ezt az egy évet.
Egy év.
-Jungkook, mostmár elég! Nyisd ki, a kurva életbe is már- kezd el káromkodni Taehyung, mire én összerezzenek. Utálom, ha ideges. Utálom, ha kiabál. Utálom, ha káromkodik. És most mind a hármat megkaptam. Lassan kúsztam az ajtó mellé és fordítottam el a zárat az ajtóban. A síri csend mellett ez hatalmas zajként hatott, így szerelmem rögtön kivágta az ajtót és tekintetével engem keresett. Szemeit körbe futtatta a fürdőben, és megakadt a tekintete a kádon. A kád... eddig fel se tűnt. Még hajnalban osontam ki és szórtam körül rózsaszirmokkal, emellett pedig pár gyertyát helyeztem el. A kád egyik sarkában különböző színesített, illatos fürdősók voltak, külön erre az alkalomra. Taehyung tovább haladt és meglátott engem. Felém lépdelt lassan, és leguggolt elém.
-Én úgy sajnálom...- szűri ki fogai között, és idegesen hajába túr -Csodálatos egy év volt szerelmem- hajol közelebb hozzám. Semmit sem siet el. Csigákat megszégyenítő lassúsággal halad felém. Kezeit lassan arcomra helyezi és hüvelykujjával cirógatni kezd. Hálásan simulok tenyerébe és élvezem gyengéd mozdulatait.-Mindegy..túl nagy dobra vertem. Hisz...ez egy átlagos nap- mosolyodok el szomorúan, mire ő gondolkodás nélkül tapad ajkaimra. Mohón kezdi falni, szinte követni se bírom hevességét. Nem tudom hogyan, de felálltunk és lassan a fürdőkád felé lépdeltünk.
-Ez. Nem. Egy. Átlagos. Nap. Idióta.- harsogja, szavai között egy-egy puszit nyomva arcom különböző részeire. Nem hagyhattam mosoly nélkül ezt.
-Ha te mondod- húzom meg vállamat, mintha nem érdekelne, pedig de...nagyon érdekel mit gondol.
-Jeon Jeongguk, fejezd be! Ez az a nap, amikor egy éve életem szerelme végre hivatalosan is az enyém lehetett. Egy éve, hogy veled vagyok. De tudom, hogy voltak nehézségek, mégis mindent átveszészeltünk. Nagyon imádlak, Kook!- arcomat két tenyere köze veszi és egy újabb szenvedélyes csókba invitál. Kezeimmel hajába túrok, és leülök a kád szélére.
-Szeretlek nagyon Taehyung- egy utolsó puszi után kezeimet végig húzom a felsőtestén és boxeréhez érve átsimítok tagján. -Hupszi- kuncogok fel, mire ő egy dühös pillantással illet meg. -Na mindjárt jobb lesz-
-Jungkook, mire keszülsz?
-Tetszeni fog. Ez a nagyobbik ajándékom neked. Régen tettél már magadéva..- suttogom fülébe mire ő ledermed, de szinte villámsebességgel kap az ölébe és visszalépked velem a szobánkba.
—————
Köszönöm, hogy elolvastad!❤️
Vote és komment, ha tetszett a rész!
Már nagyon nincs sok hátra😟Puszi a pocitokra!💚
YOU ARE READING
azon a napon | taekook ff (befejezett)
FanfictionTaehyung és Jungkook már kicsi koruk óta legjobb barátok, de ez egy napon gyökeresen megváltozik. Ennek pedig oka, hogy Taehyung képtelen elfogadni legjobb barátja másságát. Folyamatosan bántalmazza míg nem egy nap túl messzire megy, s akkor már az...