အခန်း ၂: အက်စတွန်ဇက်

16.7K 1.7K 14
                                    

Zawgyi

"သူ႔ကုိဖမ္း!!!!!..."

Inop ၿမိဳ႕ေတာ္ထဲက မ်ားျပားလွစြာေသာ ျပည့္တန္ဆာအိမ္ေတြထဲကမွ တစ္ခုဆီသုိ႔ ငယ္ရြယ္တဲ့မိန္းကေလးအခ်ိဳ႕ကို သိုးအုပ္လိုမ်ိဳး အတင္းအက်ပ္၀င္ခိုင္းေနတဲ့အခ်ိန္မွာ အသက္၁၂ႏွစ္အရြယ္မိန္းကေလးတစ္ဦးကေတာ့ ရုတ္ခ်ည္းဆိုသလို ထြက္ေျပးလို႔သြားေလတယ္... ေနရာမွာရွိေနတဲ့ အေစာင့္သံုးဦးတင္ အ့ံအားသင့္သြားရုံမက အေနာက္တံခါးမွာေနရင္း မိန္းကေလးတစ္ဦးခ်င္းစီကို စစ္ေဆးေနတဲ့ ျပည့္တန္ဆာအိမ္ပိုင္ရွင္ပါ သူမရဲ႕ ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္မႈအတြက္ အင္မတန္ ထိတ္လန္႔သြားခဲ့ေလတယ္...

တစ္စံုတစ္ဦးဟာ ေရာင္းခ်ခံရလို႔ျဖစ္ေစ၊ ျပန္ေပးဆြဲခံရလို႔ျဖစ္ေစ၊ အလွည့္ဖ်ားခံရလို႔ပဲျဖစ္ေစ ဒီအနီေရာင္နယ္ေျမထဲကို ၀င္ေရာက္မိလိုက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ သူရဲ႕အလိုဆႏၵရွိသည္ျဖစ္ေစ မရွိသည္ျဖစ္ေစ သူတို႔ဟာ က်န္ရစ္ေနတဲ့ သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးမွာေတာ့ ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္သာ အသက္ေမြး၀မ္းေၾကာင္းျပဳရေလေတာ့တယ္...

ဒီမိန္းကေလးငယ္အစုဟာ ငယ္ရြယ္တဲ့ သူတို႔ရဲ႕ အသက္နဲ႔ ဆန္႔က်င္လွစြာပဲ ဒီျပည့္တန္ဆာအိမ္ေတာ္ကို ၀င္ေရာက္ဖို႔ဆိုတဲ့ သူတို႔ဘ၀ရဲ႕ကံၾကမၼာကုိ လက္ခံၿပီး နားလည္လို႔ေနတယ္... သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ထဲကခံယူခ်က္ကေတာ့ ညစ္ပတ္ေပေရၿပီး အႏၱရာယ္ရွိတဲ့ ၿမိဳ႕ေတာ္မွာေနၿပီး ငတ္ေသျခင္းထက္ ျပည့္တန္ဆာအျဖစ္အသက္ရွင္ေနထိုင္ျခင္းကမွ သာလြန္တယ္ဆိုတဲ့အခ်က္ပဲျဖစ္ေလတယ္...

အနည္းဆံုးေတာ့ ဒီျပည့္တန္ဆာအိမ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ သူတို႔အတြက္ စားဖို႔အစားအစာ၊ ေသာက္စရာအတြက္ သန္႔ရွင္းတဲ့ေရ၊ ၀တ္စရာ အ၀တ္အထည္နဲ႔ အိပ္စက္အနားယူစရာ အိပ္ယာေနရာတစ္ခုရွိေနေသးတယ္မဟုတ္ပါလား...

သို႔ေသာ္ျငား ဒီကိစၥမွာ ႀကီးမားတဲ့ျပႆနာတစ္ခုဟာ ရွိလုိ႔ေနတယ္...

ဒီအသက္၁၂ႏွစ္အရြယ္ မိန္းကေလးရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ထဲကို ၀င္စားမိတဲ့ ၀ိဥာဥ္ဟာ မတူညီတဲ့ ကမာၻကလာတယ္ဆိုတဲ့အခ်က္ပဲေပါ့... သူမရဲ႕ စိတ္ခံယူခ်က္ဟာ သူမ်ားေတြနဲ႔မတူညီတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ပါပဲ... သူမဟာ သူမရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ကို ဘယ္လိုနည္းလမ္းနဲ႔မွ မေရာင္းႏုိင္၊ တနည္းေျပာရရင္ ေရာင္းဖို႔လက္ခံမွာကို မဟုတ္ေလဘူး...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Where stories live. Discover now