အခန်း ၈: အက်စတွန်ဇက်

15.7K 1.6K 15
                                    

Zawgyi

အကယ္၍ ရုိစီဇူးမွာသာ သူမရဲ႕ဆုိင္ကယ္ရွိလို႔ေနေသးရင္ သူမတို႔ Harika ၿမိဳ႕ရဲ႕သံထုထည္တံတိုင္းႀကီးဆီကို ေရာက္ဖို႔ အခ်ိန္၂နာရီသာ ၾကာေပလိမ့္မယ္... အဲ့ဒီဆုိင္ကယ္မရွိေတာ့တာေၾကာင့္ မိုင္ဒါနဲ႔ ရုိစီ့အတြက္ မိုင္တစ္ရာေ၀းကြာလို႔ေနတဲ့ ေရႊေရာင္ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ေရာက္ဖို႔ရာရက္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာသြားႏုိင္လိမ့္ေလမယ္...

ဘာေၾကာင့္ မိုင္ဒါ ဟာ ဒီအမ်ိဳးသမီးဇာတ္လိုက္နဲ႔ အတူရွိဖို႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္ရတာလဲ???
ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ရုိစီဟာ မုိင္ဒါ ေရႊေရာင္ၿမိဳ႕ေတာ္ကုိအလြယ္တကူ လိုက္ပါသြားႏုိင္မယ့္ ၀င္ခြင့္လတ္မွတ္ျဖစ္ေနလို႔ပါပဲ... သူမသာ ဒီမင္းသမီးေလးနဲ႔အတူရွိေနရင္ သူမတို႔ Harika ကိုေရာက္ၿပီဆုိတာနဲ႔ ဒီၾကင္နာတတ္ၿပီး အယံုလြယ္တဲ့မိန္းကေလးဟာ မိုင္ဒါ ရဲ႕ကူညီမႈနဲ႔ ၾကင္နာခဲ့မႈအတြက္ ေသခ်ာေပါက္ ေက်းဇူးျပန္ဆပ္ေပလိမ့္မယ္...

သို႔ေသာ္ျငား ဒီမင္းသမီးေလးကို ျပန္ပုိ႔ဖို႔ဆိုတာဟာ စိန္ေခၚမႈတစ္ခုလိုပါပဲ...

ပံုမွန္အားျဖင့္ ဒဏ္ရာရေနတဲ့တိရိစာၦန္ေလးတစ္ေကာင္ကို သာမန္လူေတြျမင္ရင္ သနားျပမယ္... ဒါမွမဟုတ္ရင္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္သြားၾကေပလိမ့္မယ္... တစ္စံုတစ္ေယာက္ဟာ သနားသည္ျဖစ္ေစ၊ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္သည္ျဖစ္ေစ ဘယ္သူကမွေတာ့ ထိုသတၱ၀ါေလးကို ေသခ်ာေနရာမွာရပ္ၿပီး ကယ္တင္ဖို႔ေတာ့ မႀကိဳးစားၾကေလဘူး မဟုတ္လား...

ကံမေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ မုိင္ဒါ့ အတြက္ကေတာ့ ရုိစီဟာ သာမာန္လူမဟုတ္ေလဘူး... ရုိစီဟာ ရပ္ၿပီး ထိုဒဏ္ရာရေနတဲ့ ငွက္ငယ္ေလးကို ကယ္တင္ခဲ့ရုံသာမက ဒီ့အတြက္ပဲ တစ္ေနကုန္ေျပးလႊားေနခဲ့ေလတယ္... မိုင္ဒါ့ ကိုယ္အတြင္းက ၀ိဥာဥ္ဟာ သူေတာ္စင္တစ္ေယာက္မဟုတ္တာေၾကာင့္ ဒီအမ်ိဳးသမီးဇာတ္လိုက္ရဲ႕အေတြးေတြကို ဖတ္ႏုိင္ျခင္းမရွိေလဘူး... လက္ရွိအေျခအေနမွာ သူမတို႔မွာ ကံမေကာင္းတဲ့ တိရစာၦန္ေလးေတြကို ဂရုစိုက္ကယ္တင္ဖို႔ရာ သက္ေတာင့္သက္သာရွိလုိ႔မေနေလဘူး... မိုင္ဒါ့ရဲ႕ လက္တေလာဦးစားေပး လုပ္ေဆာင္ခ်င္တဲ့အခ်က္ကေတာ့ သူမတို႔ရဲ႕ အစားအစာရိကၡာေထာက္ပံ့မႈေတြ မျပတ္ေတာက္ခင္မွာ ေရႊေရာင္ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ျမန္ျမန္ေရာက္ရွိဖို႔ျဖစ္ေလတယ္... အေရးအႀကီးဆံုးကိစၥကေတာ့ ဒီလို သက္ရွိကင္းမဲ့ေနတဲ့ ေတာအုပ္ႀကီးထဲမွာ သူမတုိ႔အခ်ိန္ၾကာၾကာေနဖို႔ ဘာအေၾကာင္းမွမရွိေလဘူး...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Where stories live. Discover now