အခန်း ၆: အက်စတွန်ဇက်

15K 1.6K 27
                                    

Zawgyi~

မိုင္ဒါဟာ Gobi အဖြဲ႔၀င္ေတြနဲ႔အတူေနခဲ့တာ ေလးႏွစ္ဆုိတဲ့အခ်ိန္ကာလတစ္ခုေတာင္ လွ်င္ျမန္စြာကုန္ဆံုးလို႔သြားခဲ့ေလၿပီ... ေလးႏွစ္ဆိုတဲ့ ရွည္ၾကာတဲ့ကာလတစ္ခုျဖစ္ေပမယ့္ မာဖီးယားေခါင္းေဆာင္နဲ႔ပတ္သတ္မႈကေတာ့ အခုထက္ထိ သုညကေန တက္မလာေသးပါဘူး... ထုိသူ႔ကို ေန႔တုိင္း ေကာ္ဖီနဲ႔အစားအေသာက္ေတြပို႔ေဆာင္ရင္း ေနတိုင္းေတြ႕ရေအာင္ ႀကိဳးပမ္းတဲ့ သူမရဲ႕ ႀကိဳးပမ္းမႈနဲ႔ဆန္႔က်င္လွစြာပဲ ထုိသူကေတာ့ သူမကို တစ္ခ်က္ေတာင္မၾကည့္ခဲ့ေလဘူး... သူမဘယ္လိုလွည့္ဖ်ားမႈပဲလုပ္လုပ္- ဥပမာ ေကာ္ဖီေတြကို တမင္တကာ သူ႔စားပြဲေပၚကိုမေတာ္တဆဟန္နဲ႔ ေမွာက္ခ်ပစ္လိုက္တာမ်ိဳးလုပ္ေပမယ့္ ထိုသူဟာ ေအးေဆးလွစြာပဲ ဘာမွမျဖစ္ခဲ့သလို သုတ္လိုက္ေလတာမ်ိဳးေပါ့...

အဲ့ဒီအစားသူမရဲ႕ လွည့္ဖ်ားမႈေတြက်ဆံုးသြားတဲ့အခါတုိင္း ေၾကာက္စရာမ်က္ႏွာပိုင္ရွင္ သူ႔ညာလက္ရုံးဟာ သူမကို ရုံးခန္းထဲက ကန္ထုတ္ေလတယ္... ဒါေၾကာင့္ပါပဲ မာဖီးယားေခါင္းေဆာင္ႀကီးသူမကို ၾကည့္လာေစဖုိ႔ ႏွစ္အတန္ၾကာႀကိဳးပမ္းမႈအၿပီးမွာ မိုင္ဒါဟာ သူမရဲ႕ မိန္းမပီသမႈကို သံသယ၀င္လုိ႔လာတယ္...

"အန္ကယ္ဆီးယား..."

သူမရဲ႕ေနာက္ဆံုးတႀကိမ္ အက္စတြန္ဆီက အာရုံစိုက္မႈကိုရယူျခင္းရဲ႕ က်ဆံုးမႈအၿပီးမွာေတာ့ မိုင္ဒါဟာ မိီးဖိုေခ်ာင္ထဲကို ျပန္လာခဲ့ေလတယ္... အသက္၁၆အရြယ္မိန္းကေလး မီးဖုိေခ်ာင္ထဲ၀င္လာတဲ့အခါမွာ အန္ကယ္ဆီးယားဟာ ကြ်န္းရဲ႕အဆံုးက ခံုေပၚမွာထုိင္ေနၿပီး လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ကိုအရသာခံသုံးေဆာင္လုိ႔ေနေလတယ္... ဘာမွမသယ္ေဆာင္လာတဲ့ ဗန္းကို ျဗန္းကနဲျမည္ေအာင္ခ်လုိက္ရင္း ဆူပုတ္ေနတဲ့အမူအရာနဲ႔ ခ်စ္စဖြယ္မိန္းကေလးဟာ သူမလုပ္ေနက် လက္ဟန္နဲ႔ စကားစေျပာေတာ့ေလတယ္..

"အန္ကယ္ဆီးယား... သမီး ရုပ္ဆိုးလား...???"

သူမရဲ႕ ေမးခြန္းကိုျမင္တဲ့အခါမွာ အန္ကယ္ဆီးယားဟာ သူ႔လက္ဖက္ရည္ကိုေထြးထုတ္မိေတာ့မလိုေတာင္ျဖစ္လို႔သြားေလတယ္... သူ႔ေရွ႕မွာ ရပ္ေနတဲ့ထိုမိန္းကေလးဟာ ညစ္ေပၿပီး အာဟာရခ်ိဳ႕တဲ့ေနတဲ့ကေလးမေလးအျဖစ္ကေန သြက္လက္ခ်က္ခ်ာတဲ့ မိန္းမငယ္ေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲလာခဲ့တာ အတန္ၾကာခဲ့ေလၿပီ... သူမရဲ႕ ေကာက္ေကြးတြန္႔လိမ္ေနခဲ့တဲ့ အနက္ေရာင္ဆံပင္ေတြဟာလည္း အခုဆိုရင္ ရွည္လ်ားေျဖာင့္စင္းၿပီး ပိုးသားထက္ကိုႏူးည့ံလို႔ေနခဲ့ၿပီ... သူမရဲ႕ ၀ါက်င့္က်င့္ ပ်က္စီးေနခဲ့တဲ့အသားအေရဟာလည္း အခုဆို ခရင္မ္ျဖဴေရာင္နဲ႔ မက္မုံသိီးေရာင္ေရာစပ္ထားတဲ႔ အသားအေရာင္လိုမ်ိဳးေျပာင္းလဲလုိ႔ လာခဲ့ၿပီ... သူမရဲ႕ ျမစိမ္းေရာင္ ေက်ာက္မ်က္ဆန္ဆန္ မ်က္လံုးေတြသာ ယခင္အတိုင္း စူးလက္စြာမေျပာင္းလဲပဲ က်န္ရွိေနေသးတာျဖစ္တယ္...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ