အခန်း ၉: အက်စတွန်ဇက်

17K 1.7K 30
                                    

Zawgyi

မိုင္ဒါ သတိျပန္လည္လာတဲ့အခါမွာေတာ့ သူမပထမဆံုးျမင္လုိက္ရတာဟာ လက္ေကာက္၀တ္ေပၚက သံႀကိဳးေတြပါပဲ... ၿငိမ္သက္စြာေနေနလ်က္သာပဲ မုိင္ဒါ ဟာ သူမပတ္၀န္းက်င္ကိုေလ့လာလိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ မတ္တပ္မရပ္ႏုိင္ေပမယ့္ ထုိင္ေနႏိုင္ရုံ အက်ယ္အ၀န္းရွိတဲ့ အနက္ေရာင္ ေလွာင္အိမ္တစ္ခုထဲမွာ သူမရွိေနတာျဖစ္ေၾကာင္း သတိထားမိလိုက္ေလတယ္... ထပ္ၿပီး သတိထားမိတဲ့အခ်က္ဟာေတာ့ ေလွာင္အိမ္ျပင္ပက လိုက္ကာႀကီးတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ထုိမွတဆင့္သံုးသပ္ရရင္ေတာ့ သူမ ရွိေနတဲ့ ဒီေလွာင္အိမ္ဟာ စင္ျမွင့္တစ္ခုေပၚမွာဆိုတာပဲျဖစ္ေလတယ္...

"လူႀကီးမင္းမ်ားခင္ဗ်ာ... လူႀကီးမင္းတို႔အတြက္ ကမာၻေပၚက အေကာင္းဆံုး ရတနာေတြကို ျမင္ေတြ႕ႏိုင္မယ့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ နိမ့္က်တဲ့ ျပပြဲကေန ႀကိဳဆိုလိုက္ပါတယ္..."

မိုက္ကရုိဖုန္းကေနၾကားလိုက္ရတဲ့ စကားေျပာသံတစ္သံေၾကာင့္ မုိင္ဒါဟာ ႏွာေခါင္းရႈံ႕လိုက္မိတယ္... စကားေျပာေနတဲ့ သူဟာ ဒီေလလံရုံရဲ႕ပိုင္ရွင္ျဖစ္ၿပီး ထိုသူ႔ထံမွအသံကလြဲလို႔ ပတ္၀န္းက်င္ဟာ လံုး၀တိတ္ဆိတ္လို႔ေနေလတယ္... ထိုတခဏမွာပဲ မုိင္ဒါဟာ သူမဟာလည္း ေလလံကုန္တစ္ခုဆိုတာ သိရွိသြားခဲ့ေလေတာ့တယ္...

"ပထမဆံုးပစၥည္းကေတာ့ အရမ္းကိုရွားပါးလွတဲ့ ေတြ႕ရွိမႈေလးတစ္ခုပါပဲ..."

ေသခ်ာပါၿပီ... သူမေလလံတင္ခံရေတာ့မယ္... ထိုသူပံုႀကီးခ်ဲ႕ေျပာဆုိေနတဲ့ သူမဘယ္ေလာက္ "ရွားပါးတယ္" ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို နားေထာင္လ်က္သာပဲ ဘယ္သူမွ နားမလည္ႏုိင္တဲ့ သူမရဲ႕ ေအးေဆးတည္ၿငိမ္လွတဲ့ သူမတူဟန္ပန္နဲ႔ မုိင္ဒါဟာ ေလွာင္အိမ္ထဲမွာ ဆက္လက္ကာလွဲေလ်ာင္းေနလိုက္ေလတယ္...

လုိက္ကာမျမွင့္တင္ခင္မွာေတာ့ မိုင္ဒါဟာ ေနာက္ထပ္ေတြ႕ႀကံဳလာရေတာ့မယ္ ကိစၥေတြအတြက္ ေလွာင္ၿပံဳးၿပံဳးရုံသာတတ္ႏုိင္ေလေတာ့တယ္...

သူမကို ေရာင္းမယ္တဲ့လား??? ေကာင္းၿပီေလ- ေသခ်ာေပါက္ ေစ်းအျမင့္ဆံုးနဲ႕ အေရာင္းခံရေအာင္ လုပ္ျပမယ္...

"ေခၚေစ်းဟာေတာ့ ေရႊဒဂၤါး ၁ေသာင္းကေန စတင္ပါမယ္..."

လုိက္ကာ ပင့္တင္လုိက္တဲ့အခါမွာေတာ့ ေလွာင္အိမ္အတြင္းက အိပ္ယာေပၚမွာ လွဲေလ်ာင္းေနတဲ့ ပန္းႏုေရာင္၀တ္စံုကို ၀တ္ဆင္ထားတဲ့ အျဖဴေရာင္ေလးရဲ႕ သနားခ်င္စရာပံုရိပ္ကို အလင္းေရာင္တစ္ခုဟာ မီးေမာင္းထိုးျပလို႔ေနတယ္... ဒီမိန္းကေလးဟာ ၁၆ႏွစ္ စြန္းစြန္းရွိရုံသာျဖစ္ၿပီး အိပ္ယာကေန ေျဖးေျဖးခ်င္းႏိုးထလာတဲ့ဟန္ပန္နဲ႔ ေခါင္းကို အသာေမာ့လုိက္ေလတယ္... သူမရဲ႕ ပုိးသားလို နက္ေမွာင္ေနတဲ့ ဆံႏြယ္ရွည္ေတြဟာ တံေတာင္တေလွ်ာက္ ေ၀့၀ဲျဖာက်ေနၿပီး သူမဟာ ပတ္ပတ္လည္မွာရွိတဲ့ ေမွာင္မုိက္ေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ကို ထိတ္လန္႔စြာ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေလတယ္...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Onde histórias criam vida. Descubra agora