အခန်း ၃: အက်စတွန်ဇက်

15.1K 1.6K 15
                                    

Zawgyi

မုိင္ဒါဟာ ေသြးအရသာကိုခံစားလာရတာေၾကာင့္ သူမ လႊတ္ေပးလိုက္တဲ့အခါမွာ ထိုသူ႔လက္ေပၚက အကြင္းလိုက္ေသာ သြားရာကို ျမင္လိုက္ရတယ္... ဆုိးဆိုးရြားရြား အကိုက္ခံလုိက္ရတာနဲ႔ ဆန္႔က်င္လွစြာပဲ ဇက္အက္စတြန္ဟာ နည္းနည္းေလးမွ မတြန္႔ဆုတ္သြားေလဘူး...

ဒီရင္းႏွီးေနက် မ်က္၀န္းေတြကို သူမဟာ ေမာ့ၾကည့္လုိက္ရင္း မိုင္ဒါ ကိုယ္ထဲက ၀င္စားတဲ့စိတ္၀ိဥာဥ္ဟာ တုန္လႈပ္လုိ႔လာတယ္... ဒီလူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚက ခံစားခ်က္ေတြကို မဖတ္ႏုိင္တာဟာ သူမအတြက္ ဒါပထမဆံုးေသာ အႀကိမ္ပါပဲ...

"ဒီကေလးမေလးက ဘယ္ေလာက္လဲ???..." ဇက္အက္စတြန္ရဲ႕ မ်က္လံုးေတြဟာ ညစ္ေပေနတဲ့ မိုင္ဒါရဲ႕ မ်က္ႏွာကို စူးစိုက္ၾကည့္ေနရင္း ျပည့္တန္ဆာအိမ္ပိုင္ရွင္အမ်ိဳးသမီးႀကီးကို ေမးခြန္းထုတ္လိုက္တယ္...

သူ႔ေမးခြန္းကို ၾကားလိုက္ရတဲ့အခါမွာေတာ့ အားလံုးဟာ အ့ံအားသင့္ၿပီး ရႈပ္ေထြးကုန္ၾကတယ္... အံ့အားသင့္ေနရာက ရုတ္ခ်ည္းအသိ၀င္လာတာကေတာ့ ျပည့္တန္ဆာအိမ္ပိုင္ရွင္ပါပဲ...

ဒီလိုမ်ိဳး ဒုကၡမ်ိဳးစံုေပးေနတဲ့ ေကာင္မေလးကိုရွင္းထုတ္ႏုိင္မယ့္အျပင္ အျမတ္ပါရႏုိင္ဦးမယ့္ အခြင့္အေရးကိုျမင္မိတဲ့အခါမွာေတာ့ ထိုအမ်ိဳးသမီးႀကီးဟာ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလိုပဲ ေစ်းကို ေရႊဒဂၤါးတစ္ရာအျဖစ္ သတ္မွတ္လုိက္တယ္... Gobi အဖြဲ႔၀င္ေတြဟာ ပိုင္ရွင္မိန္းမရဲ႕ ဒီမိန္းကေလးအေပၚသတ္မွတ္လိုက္တဲ့ မတန္တဆေစ်းကို ၾကားလိုက္ရတဲ့အခါမွာေတာ့ မ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕မိၾကေလတယ္...

တဖက္မွာ မုိင္ဒါကေတာ့ သူမအတြက္သတ္မွတ္လိုက္တဲ့ေစ်းႏႈန္းအေပၚ ခံျပင္းလို႔သာေနေလတယ္... (ေစ်းနည္းတယ္ထင္တာပါ) ဇက္အက္စတြန္ဟာ မုိင္ဒါရဲ႕ မ်က္ႏွာကေန အၾကည့္မလႊဲေသးတာေၾကာင့္ ဒီမိန္းကေလးငယ္ေလးရဲ႕ စူးရွတဲ့မ်က္လံုးထဲက အၾကည့္ေတြကို သတိျပဳမိလို႔သြားတယ္...

"မင္းနာမည္ ဘယ္လုိေခၚလဲ...???" ဇာက္အက္စတြန္ဟာ ရုတ္တရတ္ မိုင္ဒါ့ကို ေမးလုိက္တယ္...

မုိင္ဒါဟာ သူမရဲ႕ပါးစပ္ေတြကို ဖြင့္ၿပီးေျဖဖို႔လုပ္တဲ့အခါမွာ တုန္လႈပ္စြာနဲ႔သိလုိက္ရတာကေတာ့ တိုးသဲ့ၿပီး မကြဲျပားတဲ့ အသံေလးသာ ထြက္လို႔လာတာပဲျဖစ္ေလတယ္...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Where stories live. Discover now