Zawgyi~
ငါ့မ်က္လံုးေတြဖြင့္လုိက္တဲ့အခါမွာ မ်က္ရည္ေတြ တေထြေထြက်ေနမွန္း ခံစားလိုက္ရတယ္... ရင္းႏွီးေနက်ငါ့အိပ္ခန္းရဲ႕ အျဖဴေရာင္ မ်က္ႏွာက်က္ဟာ ငါ့ရဲ႕မူလခႏၶာထဲကို ငါျပန္ေရာက္ေနၿပီဆုိတာမွန္း အသိေပးေနေလတယ္...
Bob: "ျပန္လာတာကို ႀကိဳဆိုပါတယ္..."
"ရွင့္ကိုုမုန္းတယ္..." လက္က်န္မ်က္ရည္ေတြကို သုတ္ရင္း ငါဟာ ခါးသီးစြာ ဆုိလိုက္ေတာ့တယ္...
ဇက္အက္စတြန္နဲ႔ မုိင္ဒါရဲ႕ ေသဆံုးမႈအၿပီးမွာ ငါဟာ ဇာတ္လမ္းရဲ႕အဆံုးသတ္ကို ျမင္ေတြ႕လိုက္ရတယ္... မုိင္ဒါ ၿပိဳက်ေနတဲ့ဂူထဲကို ျပန္၀င္သြားၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ မ်ားစြာေသာ စစ္တပ္ရဲ႕ တင့္ကားေတြဟာ အရွိန္ျပင္းျပင္း၀င္ေရာက္လာေလတယ္... အဲရင္းလဲ ဟာ မုိင္ဒါ့ကိုေဘးကင္းရာေခၚသြားဖို႔ အရမ္းေနာက္က်သြားခဲ့ၿပီ...
ေၾကာက္စရာဥကၠာခဲမိုးေတြကိုျမင္တဲ့အခါမွာ အဲရင္းလဲဟာ စကားမေျပာႏုိင္တဲ့အဲ့ဒီမိန္းကေလးကို ဦးစြာသတိရမိတာျဖစ္ေလတယ္... သူဟာ ဇက္အက္စတြန္ကို ေအာင္ျမင္စြာ ဒဏ္ရာရေစၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ဒါဟာ မုိင္ဒါ့ကို သြားေရာက္ကယ္တင္ႏုိင္မယ့္ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့အခြင့္အေရးလို႔ ထိုစစ္သူႀကီးဟာ ထင္ခဲ့ေလတယ္...
သူမေတြးထားခဲ့မိတာကေတာ့ သူGobi သားရဲတြင္းထဲေရာက္သြားခ်ိန္္မွာ မုိင္ဒါဟာ ၿပိဳက်ေနတဲ့ ဂူဆီကို လွ်င္ျမန္စြာ ေျပးထြက္သြားတဲ့ ျမင္ကြင္းပဲျဖစ္ေလတယ္... သူဟာ သူမကို ထိတ္လန္႔လွစြာ ေအာ္ေခၚေပမယ့္ သူမကေတာ့ တစ္ခ်က္ေလးေသာ္မွ လွည့္မၾကည့္ေလဘူး... သူမေနာက္ကို လိုက္သြားဖို႔ႀကိဳးစားတဲ့အခါမွာေတာ့ ဂူရဲ႕၀င္ေပါက္ဟာ ပိတ္က်သြားခဲ့ေလၿပီ... အဲရင္းလဲဟာ တျခား၀င္ေပါက္ကို ရွာဖို႔ႀကိဳးစားခ်င္ေပမယ့္ သူ႔စစ္သားေတြဟာ သူ႔ကိုျပန္ဆြဲထားခဲ့တယ္...
ဘယ္သူ႔အတြက္မဆို ဂူထဲ၀င္ဖို႔ရာ အရမ္းေနာက္က်လုိ႔ေနၿပီ...
ထုိ႔ေနာက္မွာေတာ့ မူလဇာတ္ေၾကာင္းအတုိင္းပဲဆက္ျဖစ္လို႔သြားေလတယ္...- က်န္ရွိေနတဲ့ ေျမျပင္ဟာ လံုး၀ကို ပ်က္သုန္းသြားခဲ့ေလၿပီ... အဓိကဇာတ္လိုက္အမ်ိဳးသားဟာ ေဘးကင္းစြာရြက္လႊင့္သြားတဲ့ သေဘာၤတစ္စင္းေပၚကို အဆင္ေျပေျပလိုက္ပါသြားႏုိ္င္ခဲ့ေလတယ္... အဓိကဇာတ္လိုက္အမ်ိဳးသမီး ရုိစီဇူး ဟာလည္း ထိုသေဘာၤေပၚမွာပဲေပါ့... အဲရင္းလဲကို သူမ ျမင္တဲ့အခါမွာ မုိ္င္ဒါ့ကိုပါ အတူသူနဲ႔ပါလာေလမလားလို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိေလေသးတယ္... အဲ့ဒီအစား ထုိအမ်ိဳးသားရဲ႕ မ်က္ႏွာေပၚက ခံစားခ်က္မဲ့မႈကိုသာ သူမေတြ႕လိုက္ရေတာ့တယ္... မ်က္ရည္ေတြသာ က်ဆင္းေလရင္း သူမဟာလည္း လွပတဲ့စကားမေျပာႏုိင္တဲ့အမ်ိဳးသမီးေလးဟာ ဒီကမာၻမွာ မရွိေတာ့ဘူးဆုိတာကို နားလည္လို႔သြားေတာ့တယ္...
CITEȘTI
2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)
Acţiuneကြိုးပမ်းပြီးမရရှိနိုင်တဲ့အချစ်ကို ငါဟာ မနားလည်နိုင်ဘူး... တစ်စုံတစ်ယောက်ကို ဘ၀ကြီးအပ်နှင်းပြီး မေတ္တာမျှဖို့ဆိုတာ ရူးနမ်းနေကြတဲ့ လူတွေရဲ့အလုပ်ပဲ... မင်းရဲ့တည်ရှိမှုကို သိတောင်မသိတဲ့သူတစ်ယောက်ကို ပေးဆပ်ခြင်းဆိုတာ ရကောက် နှချောင်းငင် ၀စ်ဆံနှစ်လုံးပေါ...