အခန်း ၇: အက်စတွန်ဇက်

15.4K 1.6K 16
                                    

Zawgyi

မိုင္ဒါဟာ ထြက္သြားဖို႔ရာဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ၿပီးတဲ့အခါမွာေတာ့ သူမဟာ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ရာ တုန္႔ဆုိင္းမေနေလေတာ့ဘူး...

သံသယ၀င္ခံရလွ်င္ သူမရဲ႕ေဆာင္ရြက္မႈေတြတံု႔ေႏွးသြားၿပီး သူမနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့တစ္စံုတစ္ခုဟာ မူမမွန္ေတာ့ဘူး အထင္ခံရေပလိမ့္မယ္...

ဒါေၾကာင့္ပါပဲ သူမဟာ ပံုမွန္အျပဳအမူေတြသာ လုပ္ေဆာင္ရင္း ဘာသိဘာသာအမူအရာကိုဆက္လက္ထိန္းထားလွ်က္သာပဲ အန္ကယ္ဆီးယား ဒီသားရဲတြင္းကသူမကိုထြက္ခြာေစတဲ့အခ်ိန္မွာ တိတ္တဆိတ္သာလုိက္ပါလာရင္း ေျမာက္ျမားလွတဲ့ကုန္တင္ကားေတြထဲကတစ္စီးအေပၚမွာ တက္ကာေနရာယူလိုက္တယ္...

လူအုိႀကီးဟာ သူလိုအပ္တဲ့၀ယ္စရာ စာရင္းစာရြက္နဲ႔တကြသူမကို ပိုက္ဆံအျပည့္ပါတဲ့အိတ္တစ္အိတ္ကိုေပးေလတယ္... အန္ကယ္ဆီးယားဟာ မိုင္ဒါ သူမဘာသာ ႏွစ္သက္ရာ၀ယ္ႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ အပိုပိုက္ဆံကို မုန္႔ဖိုးေပးတဲ့အခါမွာေတာ့ မုိင္ဒါဟာ သူမရဲ႕ပံုမွန္အၿပံဳးကို ဆက္လက္ထိန္းထားႏုိင္ဖို႔ရာ မနည္းႀကိဳးစားလိုက္ရေလတယ္... သူမဟာ ဒီလူအိုႀကီးကို ႏႈတ္ဆက္တဲ့အေနနဲ႔ ဖက္ထားလိုစိတ္ကိုသာ ခ်ိဳးႏွိမ္လုိက္ရင္း ကားေပၚမတက္ခင္ေလးမွာ သူမရဲ႕ ပါးခ်ိဳင့္ေပၚတဲ့အၿပဳံးေလးတစ္စံုနဲ႔အတူ လက္ကိုသာ ေ၀ွ႔ယမ္းျပလိုက္ရေလတယ္...

နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာသြားတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ Inops နယ္ေျမထဲကပ်ားပန္းခတ္ ရႈပ္ေထြးေနတဲ့ ၿမိဳ႕ေတာ္ကို သူမတို႔ေရာက္သြားေလတယ္... မုိင္ဒါဟာ သူမရဲ႕လြတ္ေျမာက္ေရးအစီအစဥ္ကို လ်င္ျမန္စြာအေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ရာအတြက္ အ၀တ္အထည္ဆိုင္ကို သြားလိုေၾကာင္းေျပာဆုိရင္း အကြက္ခ်လုိက္ေလတယ္... အေစာင့္လူႏွစ္ေယာက္ဟာ ေသးငယ္တဲ့အထည္ဆိုင္ေလးရဲ႕အျပင္မွာ ေစာင့္ဆုိင္းေနခ်ိန္မွာ မိုင္ဒါဟာ အ၀တ္အထည္အခ်ိဳ႕ကိုစမ္းကာ၀တ္ဆင္ဖုိ႔ ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ ဆုိင္ရဲ႕အတြင္းပိုင္းကို ၀င္သြားခဲ့ေလတယ္...

ဘယ္သူမွသတိမထားမိလုိက္ႏုိင္ခင္မွာပဲ မိုင္ဒါဟာ အ၀တ္လဲခန္းထဲကေန အညိဳေရာင္ ၿခံဳလႊာႀကီးတစ္ထည္ကိုလႊမ္းၿခံဳကာအကာအကြယ္ ယူလိုက္ရင္း ဆုိင္အေနာက္ေပါက္ကေန ထြက္ခြာသြားခဲ့ေလတယ္... ရႈပ္ေထြးထူထပ္ေနတဲ့ လမ္းမေပၚကို သူမ၀င္ေရာက္လိုက္တာနဲ႔ မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ ၿခံဳလႊာအေဟာင္းအႏြမ္းလႊမ္းၿခံဳထားတဲ့ ပံုရိပ္ငယ္ေလးကို သတိမထားမိလိုက္တဲ့အတြက္ မုိင္ဒါဟာ လူအုပ္ထဲမွာပဲ သူမကိုယ္ကို ကုိယ္ေယာင္ေဖ်ာက္ေရာေထြးလုိက္ေလေတာ့တယ္...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ