အခန်း ၁၅: အက်စတွန်ဇက်

18.3K 1.7K 59
                                    

Zawgyi

ေအာက္ပါအေၾကာင္းအရာသည္ ၁၈+ အေရးအသားမ်ား ပါ၀င္ေသာေၾကာင့္ ၁၈ႏွစ္ေအာက္ကေလးမ်ား ဖတ္ရန္မသင့္ပါ...ဒါဟာဇာတ္သိ္မ္းပါပဲေနာ္...
______________________________________

ဇက္အက္စတြန္ဟာ မိုင္ဒါ့ကို Gobi သားရဲတြင္းထဲကို ျပန္လည္ေဆာင္ယူလာတာနဲ႔ခ်က္ခ်င္း အိပ္ယာထဲေခၚသြားၿပီး သူမအေပၚမွာ ေနရာယူထားကာ နက္ရႈိင္းၾကမ္းတမ္းလွစြာ ခ်စ္မႈဋီကာဖြင့္ေလေတာ့တယ္... မုိင္ဒါ့ဆီက အသက္ရႈမွားေနတဲ့ အသံတိုးသဲ့သဲ့ဟာ သူမကို ပိုမုိနက္ရႈိင္းစြာ ရယူေစဖို႔ သူ႔စိတ္ဆႏၵကို ေလာင္စာၿမိဳက္ေနေလတယ္... ဒီလုိမ်ိဳး ၾကမ္းတမ္းစြာ ခ်စ္ျခင္းခံေနရတဲ့အခ်ိန္မွာေတာင္မွ မိုင္ဒါဟာ သူ႔မပါးေပၚမွာေနရာယူေနတဲ့ သူ႔လက္မကို ရမၼက္ျပင္းျပစြာ ကိုက္ထားလ်က္ပါပဲ... သူမအေပၚကို ခံစားရတဲ့ သူ႔စိတ္ဆႏၵကို တမင္ကိုဆြေပးေနရင္းအားျဖင့္ ထိုသူရဲ႕ ထိန္းခ်ဳပ္မႈေတြအားလံုးကို လြတ္ထြက္သြားေစေလတယ္...

သူမကိုယ္ထဲမွာ သူဘယ္ႏွႀကိမ္ ထုတ္လႊတ္မိမွန္းဇက္အက္စတြန္ဟာ မေရတြက္ႏုိင္ေလေတာ့ဘူး... သူရဲ႕ စိတ္ဆႏၵျပည့္၀သြားခ်ိန္မွာေတာ့ သူဟာ သူမလည္တုိင္မွာ မ်က္ႏွာအပ္ထားလိုက္ရင္း ထိုအမ်ိဳးသမီးေလးကေတာ့ သူရဲ႕ေခါင္းကို ျပန္လည္ဖက္တြယ္ထားေလတယ္...

သူမကိုယ္ကိုစြန္႔ခြာၿပီးထလိုက္ဖို႔ရာ သူ႔အတြက္ အခ်ိန္အတန္အသင့္ၾကာသြားခဲ့ေလတယ္... မုိင္ဒါဟာ သူ႔ကို ထြက္သြားခြင့္မေပးတာေၾကာင့္ သူမကို သူဟာ ေပြ႕ခ်ီလိုက္ရင္း သူ႔ေပါင္ေပၚမွာ ထုိင္ေစေလတယ္...

"ကိုယ့္ေၾကာင့္ နာသြားလား...??" သူမရဲ႕ဦးထိပ္ကို သူ႔ႏွလံုးသားနဲ႔အနီးဆံုးေနရာမွာ အပ္ထားေစရင္း ၾသရွရွအသံနဲ႔ သူေမးလိုက္တယ္...

မိုင္ဒါဟာ ေႏြးေထြးလွတဲ့သူ႕ရင္ခြင္ထဲမွာ မ်က္ႏွာအပ္ထားလ်က္သာပဲ ေခါင္းကိုအသာယမ္းေလတယ္...

"သူ မင္းကို ထိခဲ့လား...??"

ထိုေမးခြန္းကိုၾကားတဲ့အခါမွာေတာ့ မုိင္ဒါဟာ ညစ္က်ယ္က်ယ္ၿပံဳးလိုက္ၿပီး ဦးေခါင္းကိုေမာ့ကာ နက္ရႈိင္းတဲ့အၾကည့္တစ္စံုကို ရင္ဆုိင္လုိက္ေလတယ္...

2. ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-7 (အက်စတွန်ဇက်)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum