9 - ~Sevgisiz Büyümüş Bir Ağaç~

130 29 5
                                    

Uzuuuuuunnnca bir bölüm oldu. Zamanım olmadığından birkaç taslağı birleştirerek oluşturdum. Beğenmenizi umuyorum.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😘 Ve de desteğinizi esirgemeyin lütfen 😌😌

Keyifli okumalar 💙💙💙

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" Güven bana "
" Güven bana "
" Güven bana "

Sabah uyanır uyanmaz aklımda dönüp dolaşan kelimeler..

" Güven bana "

Aslında onunla çok da yakın arkadaş olmadığım için vicdan azabı duymamam gerekiyordu ama olmuyordu işte..

Bana güvendiğini hissettirdiği için miydi bu kendime olan içimdeki öfke ? Yoksa kendini benim için her zaman başımı yaslayabileceğim bir sığınak olarak anlattığı için mi ?

Nedendi ona söylemediğim şeylerin sızıntısı içimde ?

Peki.. her şeyi geçtim.

Kafamın içinde dolanıp duran o narin sesi ? O nedendi ?

Düşüncelerim gözlerim duvarda asılı duran saat ile kesiştiğinde son buldu çünkü dersin başlamasına on dakika vardı ve ben hala yatağımda yatıyordum.

~~~~~~~~

" Sözlerim senin üzerinde etki yapıyor olmalı, aksi takdirde bana neden böyle baktığını sormak durumundayım..
Senden hoşlandığımı biliyor olmalısın. Ki itiraf et, gönlün benim gönlüm gibi çiçekler açmaya başladı bile.. "

" Teşekkürler Sunggyu, yerine oturabilirsin. Evet arkadaşlarlar, Sunggyu'nun okuduğu tiyatro bölümünü baştan sona okumanızı ve özet çıkarmanızı istiyorum. Haftaya kontrol edeceğim. " dedi hocamız.

Sunggyu yeşil tahtanın önünden arkaya doğru geçtiğinde gözlerim onu takip etti.

Açıkçası oldukça etkilenmiştim, şiir okumasından,demek istediğim edebi bir eser okumasından yani.. Çünkü genellikle ağzından çıkan tek şey ya küfür ya tehdit ya da hakaretti.

~~~~~~~

Akşam eve gittiğimde salonumda oturmuş annemlerle birlikte kuruyemiş yerken televizyon izleyen Woohyun'u gördüm.

Cidden !!!

" Ne işin var burada ? "

Woohyun : Anne, kızın neden biraz olsun kibar değil ?

" Pardon ? Anne derken ? "

Woohyun bana dili çıkararak TV izlemeye devam etti.

" Anne !! "

Annem aniden koltuktan kalktı, beni kolumdan tuttu ve mutfağa doğru sürükledi.

Mutfağa geldiğimizde kapıyı yavaşça kapattı.

" Bana bak ! Bu çocuk burada kalacak bugün, şikayet istemiyorum. " dedi annem.

" Şaka mısın anne ? Zengin değiller mi bunlar? Evinde kalamıyorsa gitsin villasında kalsın o da olmuyorsa gitsin arabasında yatsın, bize ne ya bize ne !! Ayrıca ne alaka sana anne diyor bu salak ? "

SCHOOL 2019-2020 / INFINITEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin