11 - " Gözlerin Seni Ele Veriyor "

123 22 1
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Üç bölüm ard arda Black Mirror izledikten ve beynimi yeterince yaktıktan sonra laptopu masaya kaldırıp yatağıma uzandım.

Ardından sabah telefonuma gelen mesajı düşündüm.

Bay yakışıklı bana özel ders vereceğini tekrar hatırlatan bir mesaj atmıştı. Bu hafta sonu ilk dersimi almam gerekiyormuş aksi takdirde annem ile iletişime geçmesi gerekliymiş.

Gitmeli miydim ki gerçekten ?

Hiç istemiyordum.

Matematik. Ah matematik ! Hayatımı mahveden yaratık !!

Belki de doğrusu buydu. Yoksa bu gidişle üniversite sınavında sıfır çekerek bizim okulda tarihe geçecektim.

~~~~~

Mr. Antonio çözmüş olduğum testi kontrol ederken elinde tutmuş olduğu kalemin başını dişlerinin arasına sıkıştırmış, ciddi ciddi yanlışlarım üzerinde düşünüyordu.

" Gerçekten berbatsın. " dedi bana hafifçe gülümseyerek.

" Söylemiştim. "

" Bu kadar olduğunu tahmin etmemiştim. " dedi bu sefer ciddi bir ses tonuyla.

" Şey... Bir tek ben mi varım ? Bu derece kötü yani demek istediğim sizin tarafınızdan özel ders alacak kadar kötü notları olan bir tek ben miyim ?"

Mr. Antonio bana bakmadan " tabii ki tek değilsin, isteyen diğer öğrencilere de veriyorum " dedi.

" Aaa.. öyle mi ? "

" Tabii ki. Bugün senden sonra Sunggyu'ya ders vereceğim. "

" Aahhahaha !! Daha neler ! "

Hocanın bana atmış olduğu ' ne mana gülüyorsun ' bakışında sonra kendimi topladım.

" Hayır yani. O zekidir de. Bir de ders çalışacak tipi yok gibi.. neyse.. "

Kapının tıklamasıyla ikimiz de kapıya doğru döndük.

Sunggyu gelmişti.

Sunggyu : Kusura bakmayın bölüyorum ama hocam sizinle bir şey konuşmam lazım.

Bay Yakışıklı şaşırmış surat ifadesiyle " tabi gel " dedi.

Bense yerinden kıpırdamamış, dramalardaki aptal kız rolünü oynuyordum.

Sunggyu : Benim part-time işte çalışmam lazım o yüzden çalışma saatlerimizi tekrar oluşturmanızı isteyecektim.

Mr. Antonio : Ama benim tüm vaktim dolu. Yani ancak başka bir öğrenci ile aynı anda ders verebilirim sana.

Sunggyu gözlerini üzerime diktiğinden kaşlarımı kaldırdım.

Hayır tabii ki de onunla aynı anda özel ders alamazdım. Hafta içi okulda birbirimizi gördüğümüz yetmiyor muydu ?

Sunggyu : Lee Soul ile birlikte alabiliriz bence.

" Olmaz. " dedi hocamız.

" Bence de olmaz. " dedim ben de.

Sunggyu bana bakarak gülümsemişti.
Ve ders aldığımız süre boyunca hep böyle yapacaktı. Dikkatimi dağıtacaktı ve ben yine okulda sonuncu olacaktım.

SCHOOL 2019-2020 / INFINITEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin