Yeni bölüm geldiiiii 😌 Umarım keyifle okursunuz. Hatalarım olabilir kontrol etmedim, affola.
Oy vererek ve yorum yaparak destek olmayı unutmayın 😘
Hadi başlayalım.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
." Bir.. "
" İki.. "
" Eğil.. "
" Kalk.. "
" Koş.."" Bir.. "
" İki.. "
" Eğil.. "
" Kalk.. "
" Koş.."Nefes almakta öyle çok zorlanıyordum ki artık dayanamayıp koşuyu bıraktım. Yere, sınıfımızın çember oluşturarak koştuğu alanın önüne oturdum.
Biliyordum hocamız bana kızacaktı ama bacaklarım yorgunluktan çok ağrımıştı üstelik koşmaktan kusacak hale gelmiştim.
O sırada camdan bize bakan Bay Yakışıklı hocamızı gördüm. Ona hala bay yakışıklı diyordum çünkü bu ağız alışkanlığı idi. Artık bu hocayı da diğerleri gibi sevmiyordum.
" Tanrım.. nefret ediyorum ! " diyerek önümden Myungsoo geçti. Arkasından da Sunggyu gülerek.
Sınıfta beden dersini sevmeyen bir tek ben ve Myungsoo vardı.
Tanrı aşkına beden dersini nasıl sevebiliyorlardı ?
Myungsoo tekrar önümden geçerken küfürler saydırıyordu.
Karşı takımda ise tık yoktu. Gayet dinamik biçimde sanki yürüyorlarmışcasına sakinlerdi.
Sungyeol ve Hoya yan yana, Woohyun ve Dongwoo da onların arkasından koşuyorlardı.
Ahh Sungjong bugün okulu asmıştı. Şu an sıcacık yatağında uyuyordur diye içimden geçirerek ona imrendim.
Keşke ben de gelmeseydim...
" 📣📣 Yeter ! Toplanın ! "
Hocanın bu sözü ile saydıra saydıra yerimden kalktım.
Tek çizgide sıra olduğumuzda hoca ile göz göze geldim.
" Bazılarınız koşmayı yarıda bıraktı. 18 yaşındasınız ama benden daha yaşlısınız ! "
Sunggyu'nun kıkırdaması kulaklarıma geliyordu.
~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHOOL 2019-2020 / INFINITE
Fanfiction"Nereye gidersen git, kiminle olursan ol, aklında hep ben olacağım Lee Soul, bunu unutma!" - ( ? )