Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😍
Bugün okula gitmek istemiyor olmama rağmen annemin ve babamın kavgasını dinlememek için koşa koşa gidiyordum.
Yine gidiyordum işte. Kaçamıyordum şu lanet yerden !
İlk ders çoktan başlamıştı. Ama ikinci derse yetişecek vaktim vardı.
Zilin çalmasının ardından öğretmenin çıkmasını bekledim.
Ama iki saat çıkmadığı için en sonunda kapıyı tıklayarak içeri girdim.
" Hocam, geç kaldım, kusura bakmayın ! "
Bana sinirle bakmak yerine gülümseyerek ' Gel bakalım ' dedi.
Ben de içten olduğuna inandığım gülümsememi sunarak sırama doğru geçtim. Daha doğrusu geçemedim.
Sıramda başkası oturuyordu. Sıramda. Benim sıramda ! Şuna bak, bir ders gelmedim hemen yerimi doldurmuşlar.
" AA bu arada, bu Woohyun. Sınıfımıza yeni geldi. Boş sıra olmadığı için senin sırana oturttuk ama .. " diyen hocanın sözünü yeni gelen çocuk kesti.
" Sorun değil ben kalkarım. " diyerek çantasını aldı.
Hocanın eliyle durdurmasını ardından yerine tekrar yerleşen çocukla göz göze geldiğimizde ona öfkeli bakışlar attım. O ise bana gülümseyerek bakıyordu.
Sessizce ' lanet okul ' diye saydırırken hoca nöbetçi öğrenciye yeni sıra getirmesi için rica etmişti.
Yeni sıra sınıfın en arkasına kondu.
Bunun üzerine çocuğa bakarak arkaya geçmesi için işaret ettim. O ise omuzunu silkti.
Şuna bak şuna !
Ben arkaya doğru oflayarak ilerlerken Woohyun denen çocuk konuşmaya başladı.
' Hocam. Ben arkaya geçebilirim eğer isterse ! '
Benimle oyun mu oynuyordu ? Az önce omuz silken oydu.
" Yok gerek yok. Önde otur da güzel yüzünü görelim ! " diyen hocaya bakarak sırama oturduğumda onun çocuktan hoşlandığını anlamıştım.
Genel olarak sınıftaki tüm erkekleri severdi zaten. Cadı kadın !!
~~~~~~
Tenefüsün bitmesine dakikalar kala boynuma değen soğuklukla sıraya koyduğum başımı kaldırdım.
Woohyun : Kusura bakma, yerini çaldım !
Elindeki içeceği bana uzatırken önümdeki boş sıraya oturdu.
" Önemli değil demek isterdim ama.. önemli ! "
Woohyun : Niye ? Arkadan göremiyor musun ? Gözlük takmak clasını mı sarsar ?
" Hayır ! Ne alaka şimdi ! " diye çıkıştığımda bana gülümseyerek yerine - benim eski yerime - geçmişti.
Sıramda bıraktığı içeceği elime aldığımda ise üzerine yapıştırmış olduğu kurukafa bana resmen düşman ilanı verdiğinin göstergesiydi.
Yan sırada oturan kız bana dönerek
' Yan sınıfa da 6 çocuk gelmiş ! Keşke yarı yarıya bölüştürselerdi ' dedi." Aman boşver. Bir tanesi geldi de ne oldu ? "
" Öyle deme. Baksana çocuktaki asilliğe ! Hem ben şimdiden ona aşık olduğumu hissedebiliyorum. " dedi heyecanla.
" A-a! Ne bu acele ! Yan sınıftaki çocukları da gözden geçirseydin. " dememle kafasını salladı.
" Yok hayır. Ben buna tutuldum. "
Hocanın içeri girmesiyle herkes yerine geçti. Kadın hoca sınıfta hepimizi gözleriyle tararken acaba ne oldu diye düşünmeden edemedim.
" Arkadaşlar, içinizden biri yan sınıfa gidecek. "
Sınıfta ' ne ' diyenler ' off ' yapanlar ' 'bizi arkadaşımızdan ayırmayın' diyenlerin aksine ben bu sınıftan gitmeyi istiyordum.
Hem yan sınıfta ortaokul arkadaşım vardı.
Tam gönüllülük için parmak kaldıracakken Woohyun denen çocuk ortaya atıldı.
' Hocam. Ben istiyorum ! '
Şuna bak yaa ! Sen gel önce benim sıramı al, ardından da sınıfımı, oldu !!
Hemen parmağımı kaldırarak ' Ben istiyorum hocam. Ben daha çok istiyorum ' dedim.
Sınıftakiler iki gönüllü adayın çıktığına oldukça sevindiler ve rahatladılar.
En arkada olmuş olmanın verdiği azimle kolumu olağanca gücümle havaya kaldırdım.
Woohyun denen çocuk ise arkaya dönmüş bana gözlerinden alevler gönderiyordu.
Umrumda değildi. Yeter ki bu kaçık sınıftan kurtulayım.
Woohyun : Hayır ! Ben daha çok istiyorum !
" Hayır. Ben çok çok daha istiyorum. "
Son kez bana öfkeyle baktığında bir kez daha istediğimi dile getirdim.
Kadın hoca elini havaya kaldırarak ' Yeter ! Kararımı verdim. Woohyun, sen bu sınıfta kalıyorsun. '
Savaşı kazandığımı belli eden surat ifadem ile çantamı kapattığım gibi hocanın yanına gittim.
Hoca : Bundan sonra 103 nolu derslikte okuyacaksın. Başarılar tatlım.
'Sağolun hocam' dedikten sonra arkamı dönüp eski sırama doğru yürümeye başladım. Az önce bana vermiş olduğu içeceği Woohyun denen çocuğun önüne koyarak ' Soğuk değil ama belki bunun üzerine iyi gider ' dedim.
Ardından arkama bile bakmadan sınıftan çıktım.
Ve ben bu çıkışımın hayatımı değiştireceğini bilmiyordum.
🐇🐇🐇
Nasıl buldunuz ? Yb gelsin mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHOOL 2019-2020 / INFINITE
Fanfiction"Nereye gidersen git, kiminle olursan ol, aklında hep ben olacağım Lee Soul, bunu unutma!" - ( ? )