⚠Yb değil şimdiden söyleyeyim.⚠
" Sadece bazı insanlardan rahatsız olduğumu dile getirmek için bunları yazıyorum. Bazılarınız bu hikayedeki bölümlerimi okuyorlar ve ne oy veriyorlar ne de yorum yapıyorlar. Bunu artan okunma sayısından anlıyorum. Diğer bir kesim ise bambaşka. Oy yok ama yorum var. Bir de yüzsüz gibi oy atayım mı diye soranlar var, oraya hiç girmiyorum yoksa baya uzatırım meseleyi.
Bakın arkadaşlar bir hikayeyi okursunuz, beğenirseniz bu sebeple oy verirsiniz ve okumaya devam edersiniz, beğenmezsiniz okumadan çıkarsınız. Ama siz tam tersini yapıyorsunuz. Beğenmenize rağmen oy vermeyip okumaya devam ediyor bir de bana şunu şunu yapar mısın canım diye mesaj atıyorsunuz. Gerçekten çok sıkıldım.
Siz benim emeklerime saygı duymuyorsanız kusura bakmayın ama ben de sizi kaale almam.Bu bölümleri oluşturmak benim gerçekten çok vaktimi alıyor. Yaptığım kurgular, yazım hatası yapmış mıyım diye defalarca yapılan kontroller, yazımlarım bittikten sonra birkaç arkadaşıma sorup beğenmelerine göre atmam vs.
Sizden sadece şunu istiyorum. Eğer hikayelerimi beğeniyorsanız oy verin ve okumaya devam edin, bana sadece yorumlarla isteklerle gelmeyin. Beğenmiyorum derseniz de bir daha hikayeme gelmeyin, attığım bölümleri okumayın.
Biliyorum ki bahsettiğim o şahıslar gelip de bunları okuyacaklardır. Bu yazımdan da umarım kendilerine bir pay çıkarırlar.
Her zaman yanımda olan, bana iyisiyle kötüsüyle dürüstçe eleştiri yapan okuyucularıma teşekkür ediyorum.
Yeni bir bölümünde görüşmek üzere. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHOOL 2019-2020 / INFINITE
Fanfic"Nereye gidersen git, kiminle olursan ol, aklında hep ben olacağım Lee Soul, bunu unutma!" - ( ? )