16. Bölüm

21 5 0
                                    


YAZAR'IN AĞZINDAN 

     Lucy bir anda ciddileşti ve bir kaç dakika gözlerini kapattı. Gözlerini açtı ve ifadesi yumuşadı. Herkez monu şaşkınlıkla izliyordu. Lucy hiç kimsenin olmadığı karanlık köşeye dödü ve konuş maya başladı.

Lucy: Hey şimdi anladınız demi sizi de ne uğruna kurtardığımı sizin de derin bir uykuya yatmanızı istemezdim değil mi?

    Herkes şaşkınlık -la oraya bakarken karanlıktan bir ses geldi.

????: Aaah! Anladık ve bu ikisi onları dirilttiğin için çok ama çok teşekkür ediyor.

        Herkes bu sesi tanımıştı ve hep bir ağızdan bağırdılar.

Hep beraber ( Lucy'nin yanında gelenler hariç): ZEREFFF!!! SENİN NE İŞİN VAR BURADA.

            Onlar konuşamadan Lucy konuşmaya başladı.

Lucy: Herkes sessiz olsun onları ben sizden bir gün önce gemime davet ettim. Onların bir suçu yok. Sizin düşman olarak bildiğiniz Zeref benim en güvenilir damışmanımdı ve o kendisinin ve benim Ay'dan olduğumuzu biliyormuş. O yüzden ona hep güvendim ve ona hep danıştım her yaptığım şeyi gidip ona anlattım.

          Herkes şaşkınlıkla onlara bakarken Natsu onun önüne geçip  sinirlenmeye başladı . Ve bağırmaya başladı.

Natsu: Hey Lucy ne demek oluyor bu sen bizim düşmanımıza her şeyi söylüyor muydun? Sen bir H-A-İ-N-S-İ-N HAİN HAİN HAİN HA- 

             Natsu devamını getiremeden Zeref gelip onun boğazına yapışarak bağırmaya başladı. Ve herkes Natsu da dahil şaşkınca ona ve konuşan diğer kişilere baktılar.

Zeref: Ne dediğini sanıyorsun sen ha Lucy hakkında böyle konuşamazsın o Tartaros  savaşın da Lucy sizin yanınız da sapasağlam duruyordu değil mi aslında hayır durmuyordu ölmüştü. Aslı-

        devamını getiremedi çünkü karanlıktaki  kişiler çıktı ve bir erkek konuşmaya başladı.

??????: Hey birazını da bize bırak biz anlatalım ve elini bence Natsu'nun  boğazından çek çünkü Lucy çok sinirlenmeye başladı. arkanı dön ve bak bi.

                  Zeref arkasını döndü ve Lucy'i gözleri kapalı ve bir gözü seğiriyordu. Ayrıca sinirinde kara auralar saçıyordu. Zeref bunu görünce hemen korkudan kalktı ve Lucy'nin ayaklarına  kapanarak özür dilemeye başladı. Ve Lucy  de o sırada konuşmaya başladı.

Lucy: ZEREEEF!!!! BEN SANA BUNUN OLUCAĞINI SÖYLEDİM HATTA ZAMAN TANRISI CRONOS'UN KIZI PLÜTON'DAN SANA GELECEĞİ GÖSTERDİM VE BUNU ASLA YAPMAMANI SÖYLAMADİM Mİ ?? HEE ... 

            

Yeni Fiore Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin