26. Bölüm

15 4 0
                                    

YAZARIN AĞZINDAN

       Lucy ciddileşmiş ve konuşmaya başlamıştı.

 Lucy: Evet  gelelim asıl en önemli konumuza sizce sizi buraya neden çağırdığımı sanıyorsunuz. Dünya'ya kaos yaklaşmakta ve dünya donucak herkes derin uykuya yatıcak..

             Lucy bunu diyince herkes kızıp bağırmaya başladı. Kalabalığın arasından Midnight konuşmaya başladı.

Midnight: O zaman bizde bu kaosu durdurmalıyız neden bizi buraya getirdin bizi Dünya'ya geri gönder bizde bunu engel-

                 Midnight'ın sözünü Lucy kesti. 

Lucy: Hayır sizi asla Dünya'ya yollayamam. Bu  kaosu benim annemle babam bile durduramıyor maalesef. O yüzden de siz burada 1 asır boyunca yaşıyacaksınız.  Şimdi 1 asır ömrümüz yok diye düşünüyorsunuz değil mi mesela ben eğer Ay'daki krallığımızda ölmemiş hala yaşıyor olsaydım 3.000 yaşında olucaktım ki bu daha çocuk olarak kabul görülüyor. Siz de alın bu suları için ama şunu asla unutmayın 18 milyon yaşına geldiğinizde daha yeni yetişkin olarak sayılacaksınız tamam mı? 

                        Herkes Lucy'nin dediğini şaşkınlıkla dinliyordu bir de şu yandan düşünmeye başladılar. Sevdiklerimizle daha fazla yaşayabileceğiz. Herkez bunları düşünürken Lucy tekrar konuşmaya başladı.

Lucy: Hala Dünya'ya gitmek istiyorsunuz değil mi? Ama bu fikri derhal kafanızdan çıkarın tamam mı? Çünkü bu kaos olmak zorunda.

               Herkes Lucy'nin neden böyle demek istediğini merak ediyordu. Ve bunun üzerine Rosemary sordu.

Rosemary: Peki neden bu kaos olmak zorun da? 

                      Tüm herkes onaylamak adına kafalarını aşağı yukarı salladılar. Lucy de bunun üzerine konuşmaya başladı.

 Lucy: Çünkü benim ve Natsu pardon yani Endimiyon'un  bu Dünya'yı yönetme vaktimiz geldi artı başlıyor yeni BİR KRALLIK ...... BEN NEO QUEEN SERENTY VE KRAL ENDİMİYON'UN ZAMANI.

                          Lucy son sözlerini bağırarak söyledi ve şunları söylemeye devam etti. 

Lucy: Evet arkadaşlarım sonunda Dünya'nın kaosu başladı şimdi bir kez daha bakın ve izleyin Dünya'nın kaostan önceki halini çünkü gökyüzüne baktığınızda Dünya'yı bu şekilde dğil yıkım gelmiş bir Dünya olarak görüceksiniz.

                    Dedi Lucy. Herkes Dünya'yı tam kafalarına kazıdıklarında Dünya da kocaman patlama ve Dünya çok kötü bir hale geldi. Bu sırada Lucy konuşmaya başladı.

Lucy: Evet arkadaşlar herkese bu Güneş, Mars, Merkür, Jüpiter, Venüs, Plüton, Satürn, Uranüs ve Neptün bilekliklerini veriyorum her şehir de sizin kendi loncanız var loncaları eşyalarınızı ve herşeyinizi taşıttım gidiceksiniz ve normal görevle gelicek fakat bu görevler bir tek Ay'dan değil diğer gezegenlerden de gelicek ve hangi gezegenden ise versiğim bilekliği kullanın. Nasıl kullanıcağınıza gelirsek üstüne iki kez tıklayıp o gezegenin adını ve kendi adınızı söyledini mi sarayların önün de kendinizi bulursunuz ve görev yerlerinize sorarak gidersiniz çünkü herkes yeni büyücülerin geldiğini biliyor. 

                   Dedi Lucy. Herkes bunları duyunca sevindiler çünkü eski hallerine dönebilirler. Bu sırada Lucy konuşmaya başladı.

Lucy: Arkadaşlar ben, Natsu, Nash ve Luna sizinle bir loncaya gelemiyeceğiz biz sarayda kalıcağız bizi ziyarete geldiğiniz zaman muhafızlara lonca işaretinizi gösterin girebilirsiniz ki zaten size bu madalyonları veriyorum hem birbirinizle iletişim kurabilirsiniz hem de bizden birini ardığınız zaman biz kapının oraya gelir içeri sokarız tabi bunu eğer sorun yaşarsanız yapın. Haa bu arada unutmadan sizi bu üç kişiyle tanıştırayım bunlarda benim gibi gazagen savaşçıları fakat Fairy Tail loncasına katılmak istiyorlar. Hep bu dönüşümde değiller başak bir şekilde de gelebilirler usta kabul ediyor musun?

                Herkes ilkte şaşırsalarda hemen sevindiler. Çünnkü ailelerine yeni birileri katılıyor.. Usta ve 1. usta konuşmaya başladı.

1. Usta ve Usta: Evet tabi ki de katılabilirler ailemize yeni birilerinin katılması bizi de mutlu eder kim bu kişiler peki?

                  Herkes merakla onları bekler. Onlar gelince herkes şaşıp kalırlar..... 

Yeni Fiore Krallığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin