son hali herkesi çok korkutmuştu ki herkesin dili tutulmuş kalmıştı.
NATSU'NUN AĞZINDAN
Bu nasıl bir şeydir benim o güzel kırılgan karıma noldu? benim karım daha nazikti. Gibi şeyler geçiyordu aklaımda tam olarak şuna dönüşmüştü.
sağ kolu
sol kolu
bacakları ve şimdiki kız hali:
Kolumda hissettiğim acıyla oraya baktım. Luna sıkıca bana sarılmış korkmuş gözlerle bana bakıyordu. Ben tam bir şey diyecekken Lucy konuşmaya başladı.
LUCY'NİN AĞZINDAN
Tam dönüştüğüm sırada bir kagare yani krallığımdan sürgün ettiğim şeytan varlığını hissettim ve konuşmaya başladım.
Ben: Bir kagare ortaya çıktı tamda zamanıydı.
Natsu: Hey kagare de ne
Ben:Şimdi zamanı değil onunla ilgilenmemiz lazım .
dedim ve tekrar konuşmaya başladım ve odadakiler ile birlikte Magna'ya geçtik
Ben: Magna kapısı derhal açıl.
İçerideydik ve ben onlara konuşmaya başladım.
Ben:Sakın buradan kımıldamayın
Dedim ve onlara en güçlü şeytan koruyucu oda yaptım.
YAZARIN AĞZINDAN
Natsu sinirlenmeye başladı fakat çocuklarının korkmaya başladıklarını anlayınca sesini çıkartamadı. Natsu diğer kişilere baktı onun yanında olan kişiler hiç şaşırmamışlardı fakat lonca ustaları ağızları bir karış açık şekilde bakıyorlardılar. Yer sarsılmaya başladığında Lucy tilki maskesi gibi birşey taktı daha sonra üzerine bir kaç büyü yaptı. Herkes gelen şeye baktılar ve devasa büyük ejderhadan bile güçlü ve ejderhadan bile daha büyükbir şeyin geldiğini gördüler en sonun da Lucy tam savaşmaya başlayacaktı ki ... Natsu dayanamadı ve konuşmaya başladı.
Natsu: Lucy naptığını sanıyorsun sen tek başına onunla mücadele edemezsin sen o Acnologiadan bile daha güçlü bir şey bırakta sana yardım edelim.
Lucy savaşa başlamadan hemen önce son bir kez daha maskesini ıkartıp burukça gülümsedi ve konuşmaya başladı.
Lucy: Merak etme sen bununla başa çıkamazsın sen sadece çocuklarımızı ve oradaki herkezi koru. Haaa bu arada eğer oda bozulursa bunu kullanarak yeni başka bir oda yapabilirsin ama onun için gerekli olan bir şey var o da aşk sevgi bunlar olmadan asla güçlü bir oda oluşturamazsın...... çucuklarmızı korumak uğruna orada kal ve oda bozulunca yanıma gelme. Yeni bir oda oluştur ben bunların hemen icabına bakacağım.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Fiore Krallığı
RomanceFiore Krallığı büyüsüz bir krallığa yenilmişti... NOT: LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... (ASKIYA ALIYORUM AMA YİNEDE OKUYUP BANA BU VE DİĞER BAŞLADIĞIM HİKAYE İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI AÇIKLAMALARIMIN ALTINA YAZMANIZ...