SERENTY'NİN AĞZINDAN
Sonunda amcam ile aramı düzelttim. Gerçekten çok rahatladım. Amcam ile asla aramın bozulmasını asla istememiştim. Amcamı normalde babamdan asla ayırmam. Sakinleştikten sonra kafamda olan olayları topladım ve arkamı döndüm herkes bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Bende ne olduğunu merak ettim ve onlara sormaya karar verdim.Ben: Noldu? Şaşırdınız kaldınız?
Konuştuktan sonra Natsu konuşmaya başladı.
Natsu: Lucy burası sizin krallığınız demi ee o zaman niye etrafta ejderhalar falan da var ben anlamadım.
Natsu söyleyince aklıma geldi. Krallıktaydık fakat daha diğerkinler de görmüş olmalılar onlarada açıklama yapmam lazım. Konuşmaya başladım.
Ben: Natsu bana soruların biliyorum fakat bundan önce saraya gidelim büyük ihtimalle bizimkilerde görmüştür onlara da açıklama yapmalıyım.
Dedim. Natsu'da ''tamam'' anlamında kafasını salladı.
1 SAAT SONRA
Saraya varmıştık tam tahmin ettiğim gibi annem bizimkileri saraya yerleştirmiş. Herkes dışarı çıkmış şaşkın bir şekilde yukarıya bakıyorlardı.Bizim geldiğimizi görünce sevindiler. Levy konuşmaya başladı.
Levy: Lucy-chan iyi olmana çok sevindim.... şeyy.... biz bu yukarıdaki ejderhaları çok merak ediyoruz. Onların nesli yüzyılla önce tükenmemiş miydi?
Levy böyle konuşunca diğerleri de onaylar gibi kafalarını salladılar. Tamam anlaşıldı iş başa düştü demektir. Konuşmaya başladım.
Ben:Okey sizi anladım.... İçeri geçin oturalım konuşalım.
Ben konuştuktan sonra herkes sanki organize olmuş gibi onaylar şekilde kafa salladılar. Ben ise onlara gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ben sakinleşene kadar bizde oturacağımız yere geldik. Herkes oturunca ben konuşmaya başladım.
Ben: ..............................................
ÜZGÜNÜM OKULDAN VE BAZI SORUNLARIMDAN DOLAYI BÖLÜM ATAMADIM HER PERŞEMBEDE ATAMAYABİLİRİM FAKAT SİZE SÖZ VERİYORUM Kİ HAFTA DA EN AZ İKİ VEYA ÜÇ BÖLÜM ATACAĞIMMM............... HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMM.............ÖPÜLÜYORSUNUZ..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Fiore Krallığı
RomanceFiore Krallığı büyüsüz bir krallığa yenilmişti... NOT: LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... (ASKIYA ALIYORUM AMA YİNEDE OKUYUP BANA BU VE DİĞER BAŞLADIĞIM HİKAYE İLE İLGİLİ YORUMLARINIZI AÇIKLAMALARIMIN ALTINA YAZMANIZ...